Travelocity
Vio.com
StayForLong
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Svært hyggelig hotell med historisk sjarm. Kvalitet, kvalitet på alle nivåer står tydelig i fokus på dette hotellet. Hyggelig betjening i resepsjonen og alle avdelinger. En kaffe i lobbyen er en genuin hotellopplevelse verdt et besøk på dette sentrale hotellet kun få meter fra Åre torg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 28. juli 2017

Topp beliggenhet midt i byen ett steinkast ifra Åre Torg, flotte rom og gode senger til en sliten kropp etter å ha stått på ski i alpinbakken hele dagen, hjelpsom og hyggelig betjening. Og ikke minst, parkering bil finnes, bare snakk med reseptionen.

Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Spitfiremk14
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Alltid ønskes vi varmt velkommen, deilig å komme hit. Gode senger, som gjør at en forsover seg, men nyyydelig det.
Denne gangen er det kun en overnatting og så førtsetter ferden.
Takk for oss for denne gang.
Vi kommer tilbake.
Mvh. Ann Hilde

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ann T
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Fjellgården har en sjarm som er helt utrolig. Å drikke kaffe eller spise lunch her er bestandig hyggelig. Gode priser og velsmakende mat. Dem har også en fantastisk after ski med en utrolig stemning. Bestandig med levende musikk.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, arvev2015
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Hotell Åregården ligger veldig fint til, midt i sentrum av Åre. Så du kan gå til alt. De har også tilgjengelig P-plasser så hvis du er heldig kan du parkere bilen din der. Det er et sjarmfult hotell, men det bærer preg av å være gammelt. Det er kaldt på rommet, kaldt på badet og frokosten var heller dårlig. Vi er litt skuffet. Vi hadde forventet bedre, for hotellet har rykte på seg for å være bra. Men til den prisen de tar seg betalt burde standarden være høyere. Jeg vil ikke fryse når jeg bor på hotell. Hvordan det er her på vinteren når det er 20 minusgrader ute tør jeg ikke tenke på.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, palrestad