ZenHotels.com
Preferred Hotels
Anmeldt 31. oktober 2018

Hadde et arr for ca 40 stk fra Trondheim på dette hotellet. Bare selve barområdet/loungen er verdt turen. God mat og hyggelig betjening.
Rommene store og høy klasse. Spa anlegget må besøkes med boblebad ute

Takk, Mini J
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Leide oss inn på familierom ( 2 voksne+ 2 barn). Trivelige rom. Vi voksne benyttet badeanlegg. Litt for lite i badeanlegget for barna. Hotellet har en enormt fin arkitektur. Trivelig opphold og kommer gjerne igjen.

1  Takk, aslea2017
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell men fin beliggenhet, verdt kjøreturen oppover lia og få den utsikten. Hadde silversuite og den var verdt å betale litt ekstra for,supert bad og utsikt. Halvpensjon med bra middag, greie porsjoner,innholdsrik frokost. Flotte fellesarealer med mange koselige sitteplasser. Vi kosa oss

Takk, 895gretev
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell og fasiliteter, rommet var stort og virkelig god seng. Dusjen var en drøm. Veldig god mat. Det eneste jeg vil bemerke er at kaffen fra maskinene i konferansedelen i 1. etasje var elendig. Helt i kræsj med resten av hotellet!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Shofter
Anmeldt 28. juli 2018

Fint hotell med veldig bra utsikt, men service i restauranten og kunnskapen om mat og vin er dårlig. Kunne ikke justere varmen på rommene, så vi hadde 28 grader inne på rommet. Fikk kun 4 timer søvn denne natten. Sikkert bedre her om vinteren

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, SteinarPedersen