Expedia.comUSD 298
Orbitz.comUSD 298
CheapTicketsUSD 298
TripadvisorUSD 298
Anmeldt 31. januar 2020

Førsteinntrykket av rommet, en suite til 4600 for en natt, svarte ikke til forventningene. Middagen i restauranten var heller ikke noe å glede seg over desverre. Hengt ku i noe ubestemmelig brun guffe smakte ikke overvettes godt. Og så var det frokosten morgenen etter. Hvor i hører det hjemme på et 5 stjernes hotell at gjester ankommer i badekåper direkte fra spa? Det var direkte usmakelig og uappetittelig. Takk for oss, det blir ikke flere besøk. Åre har heldigvis mange alternativer som er mye bedre.
Hilsen Heidi og Tore Venæs

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, HeidiV577
Copperhill L, Hotelldirektör på Copperhill Mountain Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Bästa Heidi,

tack för att du tagit dig tiden att recensera oss här på Tripadvisor! Vad tråkigt att vi inte levde upp till era förväntingar denna gång. Jag hoppas att du sade till i restaurangen att du inte var nöjd med maten så att du fick någonting annat? Vi har otroligt höga ambitioner och har precis blivit utsedda till Åres bästa restaurang av White Guide så vi bjuder gärna upp er på middag så att vi får en andra chans. Hör bara av dig till mig så löser vi det.

Med vänliga hälsningar
Eva Ottosson Rask
eva.o.rask@copperhill.se

Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Reiste med kone og to barn. Flott hotell med fin beliggenhet. Trivelig lobby med flott peis og generelt avslappende omgivelser. Praktisk med egen skiheis til hotellet, og direkte tilgang til skianlegget i Åre. Vi bodde i copper-suite, som er svært egnet for en familie på fire. Rent og fint på rommet, og et flott bad. Dessverre faller hotellet litt igjennom når det kommer til totalopplevelse. Siden det var romjul når vi var der var det mye folk i lobbyområdet på ettermiddagen. Dette førte til alle restauranter var fulle. Det endte med at vi måtte bestille take away pizza og spise den i lobbybaren. Det var treg servering i baren. Å stå 15 min i kø hver gang man skal kjøpe noe, er uholdbart. Vi satt hele kvelden i lobbybaren på et bordsett med 7 personer, men det ble ikke ryddet en eneste gang.
Frokostservering foregikk mellom kl 7 og 10. Siden de fleste gjestene var der for å feire juleferie, synes jeg at frokosten burde være åpen til kl 11. Frokosten var forøvrig svært skuffende. Når vi ankom var det mange bord som var tomme, men som ikke var ryddet av. Brødutvalget var lite, og flere av brødene var tørre etter å ha ligget fremme for lenge. Eggerøre av pulver og dispenserjuice er for dårlig på et hotell som tar nesten 5000 kr per natt. Belysningen i frokostsalen var så mørk at det var vanskelig å se maten i buffeten skikkelig. Hva med å henge opp spotter over buffeten? Med liten innsats vil hotellet kunne tilby en langt bedre frokostopplevelse.
Hotellets spa er innbydende og tilbyr gode muligheter for avslapning. Behandlingene holdt høy kvalitet.
Alt i alt bør hotellet gjøre noen grep for å gi gjestene opplevelsen av å bo på et hotell med det lille ekstra.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, jaroee
Anmeldt 27. oktober 2019

Hotellet er endel dyrere enn andre hotell vi har bodd på i Åre tidligere, men dette er i en egen klasse. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte, god frokost(bortsett fra eggerøra), fin spa-avdeling ( hvor det var tidspunkt på dagen hvor kun voksne hadde adgang) og kjempefin suite sørget for at min mann og jeg fikk et koselig opphold på dette herlige hotellet oppe på fjellet.
Vi bodde i en Copper suite med to soverom (et med dobbelseng som var deilig å ligge i og et med køyeseng som vi ikke brukte da vi bare var to)og stue med en kjøkkenkrok. Kjøkkenet inneholdt kopper, fat, bestikk, microbølgeovn, to stekeplater, et lite kjøleskap med bitte liten fryser, oppvaskmaskin, en barløsning med stoler. På stuedelen var det sofa, stol, puff, bord, tv og Playstation. Suiten hadde også godt med skapplass. Badet var bare SÅ herlig med et stort dusjområde med to regnskogdusjer, to håndholdte dusjhoder og hylle med shampo, balsam og såpe. Badet hadde to vasker med såpe og bodylotion med deilig duft , og deilig gulvvarme. Toalettet var et eget rom, men inngang både fra badet og gangen. Veldig praktisk. Suiten hadde en liten balkong, og nydelig utsikt over Åre og mot fjellet.
Dersom man skal pirke på noe måtte det være manglende varme i gulvet på toalettet. Det hadde også vært en ide med makstid på hvor lenge man kunne sitte i boblebadet. Da vi var der var det en gjeng unge damer som okkuperte det, slik at det ikke var noen andre som fikk brukt det på den drøye timen vi var i spa-avdelingen.
Dette var en herlig opplevelse som frister til gjentagelse.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, RB844
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig fin og koselig plass! Vi leide en av suite’ne i en helg. Stort og fint, og veldig rent. Frokosten var av topp kvalitet, men litt skuffet over hvor lang tid det tok imellom der de fylte på med asjetter osv. Utenom det, veldig fin og stor spisesal. Trekker også ned på at jeg hadde forventet av ypperste kvalitet på produktene som var på rommet vårt. Shampoo og Balsam var av ekstremt billig kvalitet, samme med håndsåpe og body lotion også. Alle luktet det samme, mindte meg om såpe jeg får på 7/11 på toalettet der. Også morgenkåpene som vi brukte på SPA, var utvasket og heslig å ha på seg. Her hadde jeg forventet bedre kvalitet. Også mange av lyspærene hadde gått, men det er en filleting jeg kan leve med. Jeg anbefaler plassen her for folk som ønsker seg en rolig tur og avslapping.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Ju9c0rn
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 8 damer på utdrikkningslagt og leide en suitte for ei natt! Kjempe flott rom! 3 soverom med tilhørende bade og toalett! Helt perfekt! Deilig bassengområde og flott utsikt! Litt skuffet over frokosten, ikke mye til utvalg og eggerøren smakte ingenting! Men alt i alt, flott plass

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 351annemariel
CML_Management, Bokningsansvarig på Copperhill Mountain Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Hej 351annemariel,

Först och främst, grattis till bröllopet till den av er som får stå som brud. Vad kul att ni kom till oss på er möhippa och tack snälla för er återkoppling kring ert boende. Vi ser över frukosten och ser vad vi kan förbättra ytterligare, tack för er recension.

Hoppas ni får möjlighet att komma tillbaka till oss, varmt välkomna,

Med Vänliga Hälsningar,

Ulrika Eriksson