“Magisk mat! 10/10!”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Spist her to dager på rad, først en magisk pizza og da bestemte vi oss for å prøve biff dagen etter og den viste seg å være enda mer magisk! 10/10 til mat og betjening!

Takk, JonasH1903

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, god service og nydelig pizza! Eneste spisestedet i Åre der jeg vil anbefale å gå for å få god mat. Hyggelige personer som jobber der, grei pris , mye mat for pengene

Takk, renatel0ug
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten en lørdagskveld i januar. 2 av oss bestilte lam, 1 pizza og 1 reinsdyr. Alle var veldig fornøyd med maten. Jeg spiste lam og må si at alt var svært godt tilberedt og smakene godt sammensatt. Anbefales hvis man vil spise et godt måltid i Åre.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 901martet
Anmeldt 10. desember 2019

En perle midt i Åre Sentrum. Hjemmekoselig interiør som fikk oss til og føle oss
hjemme . Vi ble tatt i mot av hyggelige servitører som fikk oss i godt humør.
Maten var helt fortreffelig . Og ikke minst vinen som vi ble anbefalt av servitøren.
Dette er plass som vi selvfølgelig vil besøke igjen.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, ViktorK526
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

En koselig liten plass med nydelig mat! Veldig bra service også! Vi kom en lørdagskveld uten å ha bestilt bord på forhånd (noe man burde gjøre). Men de skulle ringe oss så fort det ble ledig bord, ble oppringt 45 min senere. Var virkelig verdt å vente! Anbefaler Reinsdyr, smeltet på tungen!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, liisamarie94

Reisende som så på Liten Krog, så også på

Har du vært i Liten Krog? Del dine erfaringer!