“Kjempekoselig restaurant med nydelig mat!”
Anmeldelse av Liten Krog

Liten Krog
Vurdert som nr. 1 av 69 Restauranter i Åre
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. september 2021

Vi var på jakt etter et sted å spise, og dro hit etter å ha lest svært gode omtaler på Tripadvisor. Og for en plass! Hjemmekoselig, liten restaurant, med helt nydelig mat! Vi spiste högrev hamburger og jenta spiste pizza. Aldeles nydelig!! Hit skal vi garantert tilbake. Denne plassen er min solklare favoritt over alle restauranter jeg har besøkt. Ser det kan være lurt å reservere bord, da det ofte er fullt. Og det skjønner jeg godt. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Airamen21

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Spist her to dager på rad, først en magisk pizza og da bestemte vi oss for å prøve biff dagen etter og den viste seg å være enda mer magisk! 10/10 til mat og betjening!

Takk, JonasH1903
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, god service og nydelig pizza! Eneste spisestedet i Åre der jeg vil anbefale å gå for å få god mat. Hyggelige personer som jobber der, grei pris , mye mat for pengene

Takk, renatel0ug
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten en lørdagskveld i januar. 2 av oss bestilte lam, 1 pizza og 1 reinsdyr. Alle var veldig fornøyd med maten. Jeg spiste lam og må si at alt var svært godt tilberedt og smakene godt sammensatt. Anbefales hvis man vil spise et godt måltid i Åre.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 901martet
Anmeldt 10. desember 2019

En perle midt i Åre Sentrum. Hjemmekoselig interiør som fikk oss til og føle oss
hjemme . Vi ble tatt i mot av hyggelige servitører som fikk oss i godt humør.
Maten var helt fortreffelig . Og ikke minst vinen som vi ble anbefalt av servitøren.
Dette er plass som vi selvfølgelig vil besøke igjen.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, ViktorK526

Reisende som så på Liten Krog, så også på

Har du vært i Liten Krog? Del dine erfaringer!