“Ikke imponert”

Kjøkken: Pizza, Steakhouse, Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste pizza her. En piccante pizza skal være sterk. Punktum. Og ellers var begge pizzaer flate og kjedelige. Tam saus og mye ost. Industrismak.

Takk, Chris10an

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Variert meny med god mat. Ute og inne servering. Hyggelig personell og rask servering. Spiste en god pizza med skinke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, johngeir
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og effektive og trivelige servitører. Bestilling ble tatt så fort vi var klar, maten kom innen ett kvarter og smakte veldig godt. Billig var det også!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 522stiang
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Glutenfri pizza var så god , at jeg ble usikker om den var glutenfri. Det var den! Spist der to ganger. Like god begge gangene. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, 62kjerstis
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Tok med meg mine foreldre på restauranten lørdag 28.april. Mine eldre foreldre var tydelig utenfor målgruppen og det var tydelig at de ikke ønsket besøk av oss. Det tok lang tid før vi fikk menyen og fikk bestilt (måtte be om menyen etter å ha ventet 20 min) og bordet ble ikke fulgt opp. Maten var OK.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kjell-Robert

Reisende som så på Werséns, så også på

Har du vært i Werséns? Del dine erfaringer!