“Ikke bra”

Kjøkken: Pizza, Steakhouse, Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Ble møtt av et hyggelig personale. Men det var det. Bestilte noe å drikke og mat. Jeg fikk maten en halvtime etter det øvrige selskapet, som da var ferdige med sin mat. Ble sittende alene å spise. Det var heller ingen som kom for å spørre om påfyll med drikke underveis i det to timer lange besøket. Jeg ba om en øl til når jeg omsider fikk maten. Den kom aldri. Vi betalte, dro og kommer aldri tilbake. Elendig kundeservice. Forøvrig bestilte jeg rensdyrstek som smakte greit.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JanW1777

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Noen av oss mottok hovedretten 30 min før de andre. Generelt dårlig service på bordet. Maten var grei.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 99olavf
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi var der og spiste i utdrikkningslaget til ei veninne! Ble plassert på ett langbord med høye stoler! Fryktelig vond og sitte på! Vi spiste litt forsjellig, maten var midt på tre’et!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 351annemariel
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Spiste pizza her å den var helt ok. Litt dårlig utvalg i menyen og kanskje ikke helt beregnet på barnefamilier.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, W5949WMdanielg
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Kommer alltid innom for å spise min favoritt pizza! Den er så god at jeg aldri spiser noe annet, men vet at alle pizza er god.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Maria B

Reisende som så på Werséns, så også på

Har du vært i Werséns? Del dine erfaringer!