“Nydelig mat og atmosfære”
Anmeldelse av Supper Are

Supper Are
Vurdert som nr. 4 av 69 Restauranter i Åre
Kjøkken: Søramerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og betjening. Masse smak, delikat servert etter gode anbefalinger fra servitøren. Sjeldent god mat, hilsen 4 damer

Dato for besøk: september 2021
Takk, skagemo

Anmeldt 22. januar 2020

Ble møtt av en hyggelig hovmester og overlatt til en enda mer hyggelig servitør. Maten var tapasinspirert og vi fikk anbefaling om hvor mange retter vi burde bestille. Maten var et opplevelse i smaker og var i tillegg veldig fint presentert. Vi ville ha muligheten til å smake flere typer vin og ba derfor om å få servert rødvin i glass. Rødvinen vi fikk servert passet utmerket, og vi fortsatte derfor med samme type ut i måltidet. Det eneste jeg vil påpeke er at man kanskje burde informere om at prisen på et rødvinsglass var 160 kroner. Vinen var veldig god, men litt dyrere enn det man kan forvente av vin servert i glass. Desserten var himmelsk. Vi bestilte ostekake, men det var mer som en sammensatt opplevelse av is, kake og sjokolade.
Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, paalo2019
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Tilfeldigheter førte oss til Supper. Fikk en kulinarisk opplevelse for syn og smaksløker. Kjempeservice av personale.

Dato for besøk: september 2019
Takk, abjornsdatter
Anmeldt 31. oktober 2018

Hadde et arr i Åre på en tirsdag da nesten alt var stengt. Fikk kontakt med Supper Åre og fikk et møte med de.
De var da så vennlig og åpnet restauranten for oss og leverte spennende mat fra Sør Amerika og veldig god service

2  Takk, Mini J
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

En helt eventyrlig kveld med på en fantastisk spiseplass. Bred meny med mye spennende. Vi lot servitøren komme men småretter til oss utover kvelden . Det var en fulltreffer og innertier. Helt fantastiske smaker og eventyrlig service. Supper Åre anbefales på det varmeste .

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, larsk300

Reisende som så på Supper Are, så også på

Har du vært i Supper Are? Del dine erfaringer!