Expedia.comUSD 233
Vio.comUSD 233
ZenHotels.comUSD 241
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet etter å ha sett positive anmeldelser om det, men dette var skuffende. Rommet var knøttlite og veldig lytt, og frokosten var nok den dårligste frokosten jeg noen gang har spist på et hotell.
Det positive: Hotellet ligger fint til, litt opp i høyden. Veldig koselig personell som jobbet både i resepsjonen og i restauranten, og som ivaretok oss på beste måte. En nydelig vin og en smakfull ostetallerken, servert på uterestauranten, ble oppturen på oppholdet. Blir nok ikke et hotell jeg besøker igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, HuldraMon
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelige ansatte hjelper lite mot veldig små rom, uten ventilasjon. Årsaken til dette rommet kan kanskje være at vi hadde med en valp. Frokosten var vel også ganske langt ned på skalaen.
Men som sagt hyggelige folk, som ivaretok gjestene på en god måte :)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, knutg2015
Anmeldt 19. mars 2018

Etter anbefaling bestilte vi på Granen , og det ble katastrofe !!

Etter 1,5 timer fikk vi endelig server iskald mat . Tok kontakt med hovmester uten noen reaksjon .. Vi betalte og gikk !!! Etter 30 år i Åre har jeg ikke opplevd å få så dårligmat !!

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, tom roger m
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Svært god mat, med små, rimelige retter, alle så fristende at det er vanskelig å velge. Vi valgte surf n' turf som første rett. Denne hadde en noe bitter smak, men påfølgende rett av torsk var nydelig satt sammen og presentert. Ekstremt serviceinnstilt betjening og herlig atmosfære. Barna fikk spesialdesignet dessert.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Elisabethsol
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Hotell med koselig bar, restaurant og fellesarealer. Veldig imøtekommende betjening. God frokost. Rommet vi fikk var litt lite, men rent, fint bad og gode senger. Parkering gratis. Ulempen er at det er litt lytt og strekkmetalltrapper til de andre etasjene går rett utenfor romvinduene, de bråker.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, hildel324