Agoda.com
SPAR USD 4
Gratis avbestilling frem til 19.06.21
Travelocity
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Tredje gangen vi overnatter ved hotellet. Vi fikk et fint rom i kjelleren, og kunne parkete MC rett utenfor. Rommet hadde mange hyller i garderoben, noe som er praktisk når en kjører MC. Frokosten var helt grei, med nok å velge i. Hotellet er meget hyggelig og hjemmekoselig, og det tar bare en kort spasertur å gå til sentrum. Sengene var veldig gode.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Ekirsti
Anmeldt 2. desember 2018

Dette hotellet er et rimelig og godt alternativ ved besøk i Åre.
Atmosfæren er topp. Rolig og meget imøtekommende personale.
Middagen anbefales på det sterkeste.
Gammelt hotell der man har fornyet det på en måte som også tar vare på det gamle.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, oyvhovda
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hotellopplevelsen var som forventet. Meget hyggelig atmosfære og ansatte. Et rimelig alternativ. Forventer du en himmelsk frokost med mange valg, er ikke dette hotellet å være på. Likevel synes vi at hotellet leverer på en tilfredsstillende måte.

Opplevde en eller en annen ubehagelig lukt på rommet, som vi ikke klarte å finne ut av hva var.

Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, einarhermo
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet etter å ha sett positive anmeldelser om det, men dette var skuffende. Rommet var knøttlite og veldig lytt, og frokosten var nok den dårligste frokosten jeg noen gang har spist på et hotell.
Det positive: Hotellet ligger fint til, litt opp i høyden. Veldig koselig personell som jobbet både i resepsjonen og i restauranten, og som ivaretok oss på beste måte. En nydelig vin og en smakfull ostetallerken, servert på uterestauranten, ble oppturen på oppholdet. Blir nok ikke et hotell jeg besøker igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, HuldraMon
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelige ansatte hjelper lite mot veldig små rom, uten ventilasjon. Årsaken til dette rommet kan kanskje være at vi hadde med en valp. Frokosten var vel også ganske langt ned på skalaen.
Men som sagt hyggelige folk, som ivaretok gjestene på en god måte :)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, knutg2015