Johan Arnt M
Dato for oppholdet: november 2018
TottHotell, General ManagerTott Hotel Are, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. nov. 2018
Hej,

Så trevligt att ni valde Tott för er romantiska helg. Tråkigt att ni blev besvikna på att restaurangen inte var öppen. Vi försöker vara tydliga med detta på både hemsida, i bekräftelser och via välkomstmail, men jag beklagar att det icke var tydligt nog. Varmt välkomna tillbaka från 13 december då både restaurang och bar är öppna som vanligt!

Vänliga hälsningar,
    51.5 km fra Tott Hotel Are
    Restaurant
    Se flere hoteller i Åre
    Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell. Ypperlig for familie da det er flere soverom på rommene.

Det positive med hotellet:
    -Store billige rom/leiligheter
    -Bassengområdet er bra, ett basseng og to boblebad
    -Bra rengjøring på rom og bassengområde
    -Kjempefin utsikt over Åre

Det negative:
    -Dårlig frokost, første morgen var vi nede kl 09.30, var da tomt for pålegg osv. Noe ble fylt på men absolutt ikke alt. Morgen nr 2 var vi der kl 08, ikke tomt men dårlig utvalg på frokosten. Så ikke kom for frokosten sin del.
    -Ingen A/C på rommet, var 30 grader ute når vi var der og kun ett vindu kunne åpnes.

Men alt i alt ett helt greit opphold, kommer nok tilbake 😁

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, 502Linda
    Anmeldt 3. april 2018

Tott hotell er suverent for alpine entusiaster med sin beliggenhet midt i bakken i Åre. Med egen gangbro rett i bakken fra hotellet kommer man raskt i gang med skikjøringen. For andre som ikke er utslitte etter skikjøring, og øre etter litt for mye rødvin gir rommene vendt mot veien/bakken litt for mye støy for å gjøre en hotellopplevelse positivt minneverdig.

Romtips: Vekk fra veien om du vil sove om natta i sesongen
    Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, jonash293
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotel Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Tack för att ni valde att bo hos oss, tråkigt att höra att ni blev störda utifrån.

// Hans Ericson, Tott Hotell Åre

Anmeldt 15. januar 2018

TOTT hotell er et flott hotell som ligger veldig fint til om man skal i bakken. Ligger også veldig nære Hyddan afterski. Kjempegod mat og hyggelig betjening. Bakken opp til hotellet var litt glatt men ellers er jeg veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: januar 2018
    Takk, 792huber
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotel Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Hej
    Tack så mycket för besöket! Vi ska se till att sanda gångvägen ner till byn lite bättre.
    Välkommen tillbaka, sommar som vinter!

//Hans Ericson
    Tott Hotell Åre

Anmeldt 9. januar 2018

Flott service, fint hotell. Bra mat og billig overnatting for ufrivillige gjester da vei ble stengt. Flott måte å ta imot frustrerte gjester på. Reduserte priser ble tilbudt og vi fikk virkelig slappet av etterhvert.

Dato for oppholdet: januar 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, torbj_rnm2018
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotel Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2018

Hej
    Tack för besöket, hoppas att ni tog er hem säkert när vägen öppnade igen!

Välkomna tillbaka!
    //Hans Ericson
    Tott Hotell Åre

Anmeldt 16. oktober 2017

Ble møtt med vennlighet ved adkomst hotellet. Fine rom og koselig atmosfære. Frokosten var god. Hotellet ligger i nærheten av skiheis og bakker. Hotellet må være et eldorado om vinteren. Fotturer og sykkel sommer og høst.

Dato for oppholdet: oktober 2017
    Takk, halgeirg2017
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotel Are, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Tack så mycket!
    Kul att ni trivdes, varmt välkomna tillbaka!

//Hans Ericson, Tott Hotell Åre