TripadvisorUSD 97
Expedia.comUSD 98
eDreamsUSD 97
Orbitz.comUSD 98
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde hotellet nesten for oss selv, så behagelig stemning, de beste sengene og veldig god mat! Trivelige ansatte, behjelpelig med det meste. Fint utgangspunkt for turer i sommerhalvåret. Nydelig utsikt! Parkering er tilgjengelig.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, hildel324
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Etter å ha stått og ventet på å få et bord ganske lenge så fikk vi omsider et bord og bestiller 2 stk hamburgere fordi vi tenkte at det skulle gå rask å få maten slik at vi kunne komme oss fort ut i bakken. Det viste det seg at vi tok kraftig feil, fra vi satte oss til vi fikk maten tok det 50 min. På den tiden skulle det vært mulig å få en kjernetemperatur på over 37 grader. Der tok vi også feil. Burgeren var rå hele veien igjennom. Vi spiste ca halvparten av burgeren og takket høflig for laget.
Videre så vil jeg komme med enda et forbedringspotensial utover å gjennomsteke burgeren og det er å legge et lite salatblad eller noe lignende slik at det ikke er bare en rå burger og et tørt brød.
Til og med et glass med Pepsi greide dere å få stryk på. Pepsi er bedre med kullsyre.

Vi snakkes neppe igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Morten M
Martin G, Hotelldirektör på Hotell Fjällgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this review.

I am very surprised to read about your experience, we usually get very good reviews about our lunch. This is obviously not acceptable and not the service or quality we strive do deliver, please email me at martin.gunnarsson@fjallgarden.se and I will happily arrange a proper compensation for your experience.

Best regards,
Martin

Anmeldt 21. september 2017

Var der på Afterski etter en nydelig dag i bakken. Først burger i restauranten, så hadde vi bestilt ett av tre langbord forran scenen. Det er jeg glad for. Stort trykk og mye folk. Godt det ikke varte hele kvelden, da hadde jeg ikke kommer meg i bakken neste dag.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Holande
Martin G, Hotelldirektör på Hotell Fjällgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2017

Hej Holande,

Stort tack för din fina recension.

Det gläder oss att du uppskattade hamburgaren och vår fantastiska Afterski, håller helt med dig om att det är smart att boka långbord för att säkerställa en bra plats.

Nästa vintersäsong drar vi igång den 7 december, hoppas att se dig då igen.

Allt gott,
Martin

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet for skiferie i Åre. Midt i alpinbakken! Deilig frokost med utsikt mot dalen og vannet, kul afterski med bra musikk og masse folk, deilig utendørs hot tub før middag; i det hele tatt, et perfekt ski hotell.
Et elegant Hotel med sjarmerende, klassisk høyfjellsstil!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Siv S
Anmeldt 30. november 2016 via mobile enheter

Dette opphold var off season så restaurant var ikke åpen. Bemanning i dagtiden men ikke kveld å natt. Veldig hjelpsom å trivelig personell. Koselig atmosfære, veldig god seng og veldig bra lokalisering. Bra renhold av rom. Veldig rolig og ikke noen forstyrrelser.

Dato for oppholdet: november 2016
Reisetype: Reiste alene