“Aldre opplevd maken”
Anmeldelse av O'Learys Are

O'Learys Are
Vurdert som nr. 60 av 68 Restauranter i Åre
Anmeldt 29. januar 2019

Noe for seg selv, for å si det mildt. Aldre igjen kommer jeg til å besøke en O'Learys igjen. Godt jobbet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 363vik

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Gjelder ikke maten altså, og ølet smakte godt, MEN at de ikke rengjør bowlingsko etter hver kunde er ikke bra. Direkte ufyselig når eneste skopar igjen av riktig størrelse både er varme og klamme etter siste bruker. Da blir d ingen bowling.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Haghbarth1
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Servitørene la ikke merke til oss når vi sto og ventet på å få bord. Måtte gå til baren til slutt. Maten kom relativt rask og var god. Bartenderen kunne gjerne ha funnet fram smilet.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, stinesb
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Hadde med familien hit. Ikke spesielt spennende, men god burger og hot wings. All american style. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 203terjek
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Venter på å bestille, venter på mat, ventet på å betale og i tillegg var det da betjeningen som var gretten. Maten smakte Ok.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, jorunng494

Reisende som så på O'Learys Are, så også på

Åre, Jämtland

Har du vært i O'Learys Are? Del dine erfaringer!