“Ikke bestill fish n fries.”
Anmeldelse av Broken

Broken
Vurdert som nr. 5 av 67 Restauranter i Åre
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Jeg har tidligere spist på Broken, var da imponert og tenkte vi skulle avlegge ett besøk da vi var i Åre for 1 natt.
Til forrett bestilte jeg buffalo wings som var veldig gode.

Men hele opplevelsen denne gang ble for meg ødelagt da jeg bestilt fish n fries fra «favourits» på menyen. Jeg hadde nemlig gledet meg til å skikkelig sprø fritert fisk dyppet i en god røre, f.eks. En beer batter, men dessverre var fiskene jeg fikk servert pankopanert og dvask. Mulig jeg kunne spurt på forhånd, men ingenting i menyen tilsa at dette ikke skulle være en god versjon av den engelske klassikeren.

Takk, Tom U

Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Topp stemning og god atmosfære. Veldig gode hotwings og burgere. Ok priset og veldig bra service. Til tider veldig mye folk

Dato for besøk: desember 2019
Takk, joakimh676
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Nydelig mat topp atmosfære og hyggelig betjening Dette steder må besøkes
Hyggelige priser og hamburgere av beste kvalitet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, janr203
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Upåklagelig service, god mat og drikke! Anbefaler deres Club sandwich og Strawberry daiquiri. Nydelig!

Dato for besøk: november 2019
Takk, liisamarie94
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Rask service, menyen så veldig god ut, men desverre var maten smakløs. Jeg var med mange flere, og de fortalte det samme.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Ju9c0rn

Reisende som så på Broken, så også på

Har du vært i Broken? Del dine erfaringer!