“Lunsj”

Bjork Topprestaurang & Fjallbar
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Hemavan
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Meget dårlig service mye folk på jobb men dem viser ikke interesse for gjestene.
Glemte bestillingen. .............

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jan E

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 1 vaffel med renhjerte, 1 fisketaco og 1 vaffel med krem og syltetøy. Maten var veldig god, men prisen var meget stiv. I tillegg var det litt for «fancy» til å være virkelig innertier. F.eks så var den varme hjemmelaget sjokoladedrikken krydret med kanel (uten advarsel). Forsåvidt smakte dette ok, men sønnen vår på 8 år synes det var litt skuffende. En annen ting var at syltetøyet, som sønnen vår hadde gledet seg skulle være jordbærsyltetøy, viste seg å være multesyltetøy (dette også uten å bli gjort oppmerksom på).Det tok cirka 30 min å få maten. Litt for lang tid. Det finnes enda bedre alternativer i Hemavan enn dette, spesielt for barnefamilier.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, andychrissi
Anmeldt 27. mars 2017 via mobile enheter

Vi bestilte bord på forhånd. Noe som i vårt tilfelle var meget lut. Da stedet var stappe fullt da vi kom kl 13. Musserende var meget god. Vi bestilte dagens suppe- som var blomkålsuppe. Maten kom etter kort tid- og med varmede leiver og godt smør må jeg si at måltidet smakte nydelig. God atmosfære og flott sted. Kjekke opp oppbevarings steder i benkene hadde de også. Kjekt når man kommet inn med fullt vinter utstyr. Stedet anbefales!!!!

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, evah335
Anmeldt 2. mars 2017

Vi spiste lunsj på restauranten. Maten ble servert raskt og både fisketaco og elgtaco smakte veldig godt. I tillegg var servicen god noe som gjorde dette til et meget vellykket måltid.
Restauranten ser nå ut til å fungere på en mye bedre måte enn i oppstartsåret i fjor. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, perepp825
Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Vi har besøkt Bjørk 2 ganger etter at restauranten åpnet i desember 2015. Erfaringene har vært svært dårlig.
Første gang ventet vi at en person i vårt følge skulle ankomme. Vi var ikke klar over at matbestilling stengte kl 15.30. Når vi skulle bestille kl 15.35 fikk vi beskjed om at kjøkkenet var stengt. Vi aksepterte selvsagt dette. Vi fant ut at vi ville ta en øl før vi dro en annen plass for å spise. Det viste seg da at øltanken var tom, og det var ingen som hadde kompetanse til å skifte tank. Det eneste de da kunne tilby var varm flaske-øl.

I påsken besøkte vi stedet på nytt. Vi var der i god tid før kl 15.30. Når vi skulle bestille kl 14.45 fikk vi beskjed om at kjøkkenet var stengt. Restauranten hadde fullt hus senere på kvelden og hadde startet forberedelsen til dette. Vi fikk derfor ikke mat denne gangen heller.
Etter min menig er dette å holde gjestene for narr. Og det kan de ikke fortsette med.
Svært mange gjester oppgir at det tar alt for lang tid før de får mat, og at maten ofte er kald. Restauranten bør være ferdig med innkjøringsperioden nå, og må skjerpe seg til neste sesong. Restauranten har en fantastisk beliggenhet, og fortjener et kjøkken som fungerer.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, perepp825

Reisende som så på Bjork Topprestaurang & Fjallbar, så også på

Hemavan, Västerbotten
Hemavan, Västerbotten

Har du vært i Bjork Topprestaurang & Fjallbar? Del dine erfaringer!