“Fransk perle i Hemavan”
Anmeldelse av Anders.

Anders.
Vurdert som nr. 7 av 10 Restauranter i Hemavan
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Overraskende og hyggelig med et spisested med fransk profil- midt i ski-- Sverige.
For meg som er "franskofil" var dette midt i blinken.
Fransk kafe musikk på høyttaleren, fransk vin og toppen var den beste creme brulee - jeg noensinne har smakt.
Vi kunne til og med kjøpe med oss et vinglass til 60 kr stykket. Det hadde emblemet til restauranten.
Det var litt koselig- å ha som minne.
Vi spiste en fantastisk salat med med pære, nøtter og chevre. Ost og skinke tallerken.
Dette til forrett.
Hovedrett var en fantastisk pannekake med røkt røding, ruccola, dressing med multer. Fantastisk. Kjører vi dit på nytt- blir det samme rettene

Takk, elisabethg597
Anmeldt 21. april 2021

Dato for besøk: april 2021
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Anders., så også på

Hemavan, Västerbotten
Hemavan, Västerbotten

Har du vært i Anders.? Del dine erfaringer!