Anmeldt 16. juli 2018

Planen var å kun overnatte her ei natt i vår bobil, men vi utvidet til to :-) Campingen var stor, med god plass, hadde mange servicehus med rikelig kapasitet, som også var i nærheten av campingplassene. I tillegg var det stille og rolig, og lå i fine omgivelser. Selve byen er litt unna, så beregn over minst 45 minutter gange (men dette er langs stranden!). Med sykkel går det fort, i tillegg kan en ta buss fra Båstad stasjon, som kun er 10 minutter unna.

Båstads flotte og lange strand er under en km unna.

Det var også veldig greit å ha med hund, de hadde tilogmeg eget inngjerdet område for hund, samt en flott sti på området. På stranden var det også et eget badeområde for hund (da hunder generellt ikke tillates på stranden).

Campingplassen anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: juli 2018