“Anbefaler denne restaurant.”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og god service til hyggelig pris. Vi hadde en forrett på deling ost og skinke, hver sin fiskefilet til hovedrett og pannekake til dessert. En flaske hvitvin og lokal likør til kaffien, alt veldig bra.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 830elses

Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vi var og hadde middag en av de første dagene, caprese til forett og biff med pommes frites til forett.
Pommesen var desverre vassen, men proffe servitører. og nydelig biff veide opp. Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Krister V
Anmeldt 28. september 2016

Utsøkt måltid og fantastisk god vin - gjennomført godt måltid og utmerket service. Bedre spiser du ikke i Podstrana

Takk, Signe g
Anmeldt 26. september 2016

Vi var og spiste her 2 ganger i sept.2016. Meget bra begge ganger. Vi spiste biff med trøffelsaus og ris som i kombinasjon var en vinner. Spicy pasta var også meget godt. Lokal rødvin Zlatan Plavac var så bra at vi kjøpte flere flasker med hjem. Servicen var god hele veien. Avsluttet med kaffe og grappa ( Rakilja Zutuja) som smakte mye bedre enn ventet. Trivelig lokale både ute og inne. Anbefales!

Takk, exxin
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

God mat. Bestilte calamaris fritert og kjæresten bestilte biff. Vi måtte bestille salat og grønnsaker utenom. Maten kom kjapt og det var hyggelige ansatte. Maten var kjempe god og en koselig restaurant med sitte plasser både inne og ute.
Eneste minus var at de ikke hadde gulrøtter og brokkoli som jeg er veldig glad i. Men ellers veldig fornøyd.

1  Takk, mariahO6725ST

Reisende som så på Restaurant Arkada, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Podstrana, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Arkada? Del dine erfaringer!