Anmeldt 10. juli 2016

Vi var her i en uke i Juli, og var veldig fornøyd med oppholdet. Det er kort vei ned til stranden, hvor det ligger flere cafeer og beach barer. Ene dagen dro vi på båttur til Hvar og øyene rundt, hvor vi besøkte grønne og blå grotter. Dette var en veldig fin tur som anbefales! Vi bestilte turen ved Marinaen som ligger en 300 m tur langs promenaden fra hotellet. Podstrana er et rolig område som passer perfekt for deg/dere som ønsker en behagelig ferie. Det går buss hvert 30 minutt inn til Split - eller andre veien til Omis. Vi besøkte begge byer!

Romtips: Nydelig solnedgang fra balkongene og restauranten
  • Opphold: juni 2016, reiste som et par
3  Takk, Johanne117
Anmeldt 6. april 2015

Fint lite hotell med god standard utenfor Split. Gode bussforbindelser, med buss stopp rett utenfor hotellet.

God frokost bufeet med mat som både barn og voksne likte.

hyggelige og flinke folk i resepsjonen som hjalp oss ved behov.

• Opphold: juli 2014, reiste med familie
7  Takk, oddvar2015
Anmeldt 17. august 2014

bodde på hotellet en uke. Meg, min kone og svigerinne. Vi hadde bestillt to dobbelrom med sjøutsikt. Står oppført med 4 stjerner, men pga. mat og frukost, vil jeg vurdert det til 3+. Rommene vi fikk var svært bra. Gode senger, og ikke minst godt klimaanlegg. Beliggenhet, utsikt (sea view) var svært bra. Stille og rolig plass. Det som trakk det litt ned var maten. Ikke i toppklasse. Frukosten særlig. Kaffien var alltid lunken. Varm maten var som regel kald. Brødmaten var som regel minst en dag gammel. Utvalget derimot var helt grei. Juce'en var "utvatnet". Imidlertid var servicen på hotellet upåklagelig. De var behjelpelige med det meste, og var svært vennlige. Vi fikk tilbud om å overta "Presidential suite" de 3 siste nettene, noe vi takket ja til. Den lå øverst, og hadde en stor terasse. Det ene soverommet var svært bra (senger), men "gjestesengen" var en opprinnelig sofa. Den var ikke behagelig å ligge på. Ikke tilrådelig dersom dere er mer enn 2 personer. Til sist vil jeg nevne prisen. Hotellet ligger noe høyt i forhold til et 3+ hotell. Rommene med "Balcony" har en svært liten uteplass. Området hotellet ligger i, har svært få alternative restauranter. Den beste er vel over gaten (Arkaden). den var bra. hotellet ligger ca. 50 meter fra sjøen. Det er grus strand i hele området. Husk å kjøpe badesko!

Romtips: Bør velge dobbelrom med Sea view. fin utsikt, bra terasse og skjermet fra trafikken på baksiden.
  • Opphold: august 2014, reiste med familie
2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 12. juli 2013

Vi bodde på dette hotellet en uke i begynnelsen av Juli
ett dobbel rom og ett familie rom for 4. Vi fikk en fantastisk hyggelig velkomst.
Rommene var ekstremt rene. Meget godt med utstyr på badene. Flott utsikt fra terrassene
Ett hyggeligere og mere hjelpsomt vertskap skal man lete lenge etter. Buss går til
Split sentrum hver 1/2 time. Stopper ved hotellet. Vi spiste også middag på dette hotellet
Kanskje det beste vi spiste under hele uken, og vi spiste lunsj og middager ute hver dag
Strand og strandrestaurant veldig bra. Takk til Goran og hele staben som gjorde denne uken til en topp uke.
Bjørn og Ellen
Eidsvoll

• Opphold: juli 2013, reiste med familie
2  Takk, BjornT146
Anmeldt 6. august 2011

Vi var der med 3 barn. Fantastisk rolig, passe lengde ned til stranden hvor det også var skygge. Absolutt en fordel med små barn. Nydelig mat, og veldig god service av hele personalet. Absolutt en fordel at man kunne bestille leilighet bestående av to rom med mulighet for å lukke dør mellom rommene.
Nydelig spaområde- Og et forholdsvis lite hotell som gjør at dine behov settes alltid fremst.
Vi har vært i Split området flere ganger og dette er desidert det aller beste hotellet i hele Splitområdet. Anbefales på det varmeste!

• Opphold: september 2010, reiste med familie
2  Takk, Helena02805