Anmeldt 23. august 2017

Store pene rom. Lite utendørs basseng, men rett ved stor "privat" strand. Meget service innstilte annsatte. Ganske dyrt i fellesferien i forhold til området. En del trøbbel med nøkkelkort til rommene.-room service, på tv, som ikke fungerte.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Håvard T
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Dette er første gang vi skriver en review og det er ene og alene fordi dette hotellet fortjener det!

Var på dette hotellet for noen år siden og er nå tilbake. Servicenivået er helt upåklagelig til tross for at det er i høysesong og et stort hotell. Alt fra rengjøringspersonalet til administrasjon gjør sitt aller ypperste for at en skal trivdes. Vi har benyttet oss av spa(mine barn også),leiet cabanas på stranden og spist på en del av hotell restaurantene og har ingenting å utsette på noen av delene. Utrolig kjekt å bli møtt av en så hyggelig betjening.

Har etterhvert bodd på en rekke 5* hotell og dette står ikke tilbake for noen spesielt når man tar prisen i betraktning. Good value for money.

1  Takk, sandraparlevliet
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vært her i 2016 og nå 2017, og anbefaler absolutt stedet som har det rent og pent og strand som dekker det meste. Kort vei til både split (10-15min taxi, 80-100kuna) eller Omis som også er nært (20-25 min)
God mat på resturantene men noe stivere priser.

Butikk rett over gata til å handle med seg drikke til stranda.

Men.... om det er skandinaver eller andre vites ikke.. Spania kulturen er også dratt hit og du vil finne et hav av håndkle som er lagt ut før solen har stått opp, og de kommer faktisk ikke ned før lunsj og tar dem i bruk.
Det er kommet noen regler om at det ikke kan ligge lenger enn 45 min, men dette håndheves ikke av personell.

Dette alene er likevel ikke noe som ødelegger helheten av opplevelsen men er et minus da det ikke var slik i 2016.

Kommer helt sikkert til å komne tilbake hit

Takk, Kim L
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger pent til ved sjøen noen km unna Split. Hotellet virket fullt da vi var der og det var kamp om plassene både på stranden og ved bassenget. Bassenget er relativt lite.

Til frokost var det et rikholdig utvalg med noe for enhver smak.

Lunsj og middag kunne spises på flere av hotellets egne restauranter. NB! Prisnivået var på høyde med Norge.

Rommet vårt hadde nydelig sjøutsikt og var også ganske romslig. Bestiller du rom med sjøutsikt så be om et rom i 2., 3., eller 4. etasje. Vi fikk rom i 1. etasje og var plaget av støy på natten.

Kundeservicen var alt fra super til kjip. Noen av de ansatte kunne absolutt vært mer vennlige og hyggelig.

Oppsummert var ferien fin, men i og med at hotellet hadde 5 stjerner var forventningene deretter og vi fikk litt nedtur.

Takk, Siân R
Tanja P, Guest Relations Manager på Le Meridien Lav Split, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Dear Siân R,

Thank you very much for staying with us and posting your kind review!
We value your opinion and feedback; it is important to us and will help us to improve.
We are continuously investing in new facilities and this year we have expanded our east beach in order to provide even better experience for our guests. If you visit us again, perhaps you can give it a try.
I hope that we will have another opportunity to welcome you in the future so we can show you that 5 stars are what we truly stand for.

Kind regards,
Tanja Penovic

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

For et utrolig flott hotell, med alle faciliteter du kan tenke deg. Fra ankomst til avreise 1 uke ble vi behandlet av utrolige vennlige service innstilling. Frokost hadde alt en kunne tenke seg. Basseng området med gratis hånkle var så flott, med kun 15 meter til nydelig ren strand. Flere restauranter i komplekset hvor pris på mat var ok, men de tok det igjen på vinprisene

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Svein Helge T
Tanja P, Guest Relations Manager på Le Meridien Lav Split, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2017

Dear Svein Helge T,

It is a real pleasure to read you enjoyed your stay and our facilities suited your requests, expectations and needs. Being the biggest resort in Split gives us a chance to offer a great range of facilities, from gastronomic to recreation ones, that will leave you with unforgettable memories.
Thank you for staying with us. We sincerely hope to welcome you back.

Kind regards,
Tanja Penovic