“Dårlig mat”

San Antonio Restaurant
Vurdert som nr. 23 av 27 Restauranter i Podstrana
Kjøkken: Kroatisk
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vi var innom en gang og valgte å ikke kjøpe noe annet enn drikke, fordi det såg stusselig ut. Var på jakt etter noe frokost noen dager senere og tenkte å gi frokost buffen en sjans. Sjelden fått så dårlig mat! Servitørene og kokken virket både sur og lei også.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 65siljet

Anmeldt 7. august 2019

Veldig god mat og variert meny. Her er noe for alle. Hyggelig personale som yter god service. Hyggelige lokaler.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, l0vet0travel130
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Alt for mye ost på maten og kokken som var gjennomsvett tørket seg i panne og på hender med samme håndkle mange ganger mens vi satt der. Kelneren var stresset og sint. Vi følte oss til bry.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HermanWold
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Tom en lunsi her og bestilte lasagne-bolognese får og få noe safe som pleier fungere godt til sære folk.

Denne var helt fantastisk god, faktisk så god at jeg gikk tilbake ved senere anledning som middag.
Rimelige priser grei servering.
Anbefaler lasagne bolognese.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Krister V
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Helt grei med akseptable priser og utvalg i menyen. Kanskje litt bedre renhold i lokalet og noe mer krydder i maten?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Charles R

Reisende som så på San Antonio Restaurant, så også på

Podstrana, Split-Dalmatia County

Har du vært i San Antonio Restaurant? Del dine erfaringer!