Expedia.comUSD 117
Algotels
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 121
Anmeldt 7. juni 2018

Hotellet var bra, med svært gode senger men en del mangler. Beliggenhet ved Friends arena og stort kjøpesenter. Dusjen hadde ikke riktig fall til sluket så vi ble møtt med vann på gulvet i dusjen på rum 821. På restauranten var det ingen som kom for bestilling av drikke får vi fikk maten. Hvorfor ikke ta denne bestillingen med en gang?
Dro ned til baren i 3 etg. der hadde de ikke mere gin, men fikk beskjed om at jeg kunne ta heisen opp til baren i 25. kjøpe der å ta med ned. Prøvde å bestille en Mojito i tillegg men fikk til svar at de bare solgte groggar.

Romtips: Velg høyt opp, god oversikt over området rundt.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bjørn H
Christel E, Hotelldirektör på Quality Hotel Friends, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2018

Hej,

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva om oss här på Tripadvisor. Jag kommer ta dina synpunkter vidare till respektive avdelningschef så att vi har med detta i vårt förbättringsarbete. Tack snälla för din feedback.
Vi hoppas att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.
Ha en trevlig dag och välkommen åter!

Hälsningar,

Christel Ericson

Anmeldt 8. februar 2018

En moderne oase med lun hygge, med grei lokasjon utenfor byens hektiske liv.
En bra base for hotellbesøk med bil på grunn av greie parkeringsforhold utenfor hotellet.

Og kort vei til byen om man skal betale for taxi på tur til/fra sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 998jone
Andersson V, Hotelldirektör på Quality Hotel Friends, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2018

Hej,

Stort tack för de fina orden om oss. Vi hoppas vi får äran att välkomna dig åter till oss snart igen!
Ha en bra dag.

Viktoria Andersson
TF Hotelldirektör

Anmeldt 25. oktober 2017

Årets opplevelse! Vi hadde kjøpt billetter til konsert med The Rolling Stones på Friends Arena, og hadde funnet Quality Hotel Friends som ligger "bredvid", faktisk nærmere enn vi hadde oppfattet!
Vi var spent på hvordan det ville bli å finne frem til hotellet, men det gikk helt fint med adressen innlagt på GPS'en. Vi ble tatt godt imot ved ankomst. Vi fikk Superior-rom i 22. etasje, med flott utsikt over bydelen Solna og Friends Arena rett utenfor.
Etter ankomst spiste vi en deilig middag i restauranten i 25. etasje - Brasserie X. Frokosten i Restaurant In Between i fjerde etasje var innholdsrik og god.
Hotellet bar preg av konserten - det ble spilt Stones-musikk i fellesområdene, og resepsjonen var pyntet med Rolling Stones i "ballongs-bokstaver". Dette likte vi!
Jeg parkerte bilen i parkeringshuset i forretningssenteret The Mall of Scandinavia, som også ligger rett ved hotellet. Svindyrt, men hva gjør man ikke for å oppleve sine helter - ?
Eneste minus jeg registrerte var at det var overraskende lite skap-/skuffeplass, så vi måtte faktisk "bo i koffert" under det tre netters oppholdet.
Hotellet tok kontakt flere ganger på forhånd via e-post med informasjon om tilbud og ulike forhold ifm arrangementet. Det gjorde at vi var godt forberedt da vi ankom. Ros til hotellet for det!
Beliggenheten til hotellet ved siden av Friends Arena er et unikt konsept. Det var herlig å bare kunne spasere vel 100 m hjem til hotellet etter konserten.
Vårt opphold på Quality Hotel Friends var flott, og sammen med en alle tiders konsert på arenaen ble dette en stor opplevelse!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 621leivp
Björn C, Hotelldirektör på Quality Hotel Friends, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Hej

WOW - årets upplevelse det är inte illa! Tusen hjärtligt tack för fantastisk fin review. Vi blir enormt glada över att läsa att ni hade det så bra hos oss.
Hoppas att ni hittar någon annan spännande konsert framöver och kommer tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar,
Björn Callin,

Anmeldt 2. oktober 2017

Beliggenheten på hotellet rett ved handlesenteret Mall of Scandinavia gir svært gode muligheter for shopping i senterets mange butikker. Det er kort vei til Solna stasjon, med direkte forbindelse til Arlanda Lufthavn, i tillegg til Stockholm sentrum.
Hotellet har optimal beliggenhet i forhold til Friends Arena.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Morten T
Björn C, Hotelldirektör på Quality Hotel Friends, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hej,

Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi hoppas vi får välkomna dig åter till oss snart igen. Ha en bra dag!

Björn Callin

Anmeldt 25. september 2017

Flott hotell når man skal besøke Friends Arena. Flott Mall of Scandiavia vegg i vegg. med mange fine butikker og restauranter. Grei avstand med bil inn til sentrum. Vi kommer tilbake til VM Speedway i 2018.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Hildebje
Björn C, Hotelldirektör på Quality Hotel Friends, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Hej!

Tack för fina ord efter Speedway helgen hos oss! Kul att ni trivs så bra.
Vi ses nästa år!

Björn Callin