“Den beste spisestedet ved stranda er Leonardo”
Anmeldelse av Leonardo

Leonardo
Vurdert som nr. 6 av 33 Restauranter i Okrug Gornji
Kjøkken: Pizza, Sjømat, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Dette er det beste spisestedet ved stranda , og det er Leonardo, både til lunsj og middagsmat. Gode lunsjretter og pizza, og til middager er det både lokalt grillede og helstekte lam og gris.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sverre S

Anmeldt 3. oktober 2018

I år igjen havnet vi har. Vi sitter gjerne på den litte restauranten ved siden av den store. Her spiser vi hvert år grillet gris eller lam. Fantastisk godt. Det er hyggelig å sitte på begge stedene. Fint for familier.

Takk, Kyrre F
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 6 barn som spiste to ganger på Leonardo. Maten var veldig god. Pizzaen var nydelig og kan anbefales. Litt kø for å komme inn på kvelden. Lønner seg å være tidlig ute. Et av de beste stedene i Okrug.

Takk, susansI8294EH
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig god og variert meny! Hyggelig og effektiv betjening! Vi spiste både lunsj og middag her, alle 6 veldig fornøyd. Anbefaler å bestille bord, det er nesten alltid kø.

Takk, Zzz2015
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk god middag sammen med familien på Leonardo. Hadde lam på spidd, som smakte fortreffelig. Kan anbefales. God service og hyggelig personal.

Takk, gunnarg798

Reisende som så på Leonardo, så også på

Split, Split-Dalmatia County
Okrug Gornji, Ciovo Island

Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du vært i Leonardo? Del dine erfaringer!