“Grei lunsjmat”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Ved denne plassen er det ikke de store smaksutfordringene, noe lokal mat er det ved restauranten. God pizza.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sverre S

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Middagen var kjempegod, og kelneren oppmerksom og hyggelig! Hyggelig atmosfære. Absolutt verdt et besøk! :)

Takk, Stine B
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle hit igjen for tidligere var dette en fin restaurant. Pizza var nå fjernet fra menyen som noen av oss ville ha, og det greit nok. Men da jeg spurte kelneren om dette var svaret "så du det i menyen?"
Maten kom heller ikke samtidig og vi var 5 stk dessuten ble noe av bestillingen avglemt. Nei vi spiser ikke her flere ganger denne ferien.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Dag Solem S
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Grei plass. Tomatsausen er det vel mye chilli. Gordon-blue feil ost. Ellers var den god. Lasagne er meget bra. Hyggelig betjening. Vonde stoler. Middels prisnivå.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Morgan L
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Utrolig koselig sted. God mat og utrolig hyggelig betjening. Et sted vi kommer tilbake til gang etter gang. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Vibecke S

Reisende som så på Srdela, så også på

Split, Split-Dalmatia County
Okrug Gornji, Ciovo Island

Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du vært i Srdela? Del dine erfaringer!