“Ypperlig mat på sette stedet.”
Anmeldelse av Mali Raj

Mali Raj
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Okrug Gornji
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13 august 2017

Dette stedet må bare oppleves. Har vært her mange år nå og aldri fått dårlig mat eller service. I dag spiste jeg verdens beste biff levert med en hvit trøffel saus og nydelig tilbehør. Denne må bare oppleves. Avsluttet med en nydelig dessert som heter Trileche.
Når vi fikk nydelig vin og vertskapet er helt fantastisk så ble dette til en minnerik kveld.

1  Takk, Kyrre F

Anmeldt 10 august 2017 via mobile enheter

Hele familien ble samlet, vi var 4personer og tror vi fikk det eneste ledige bordet igjen! Resten var reservert. Kelneren var kjempe hyggelig og kom med diverse tips. Betalte 780 kuna for 4pers. Jeg bestilte pepper biff medium + noe jeg vil se de klarte veldig bra! Betalt 160kuna for retten på bilde. Kommer gjerne igjen men reserverer bord da.

Takk, Johannes P
Et TripAdvisor-medlem
Isle of Wight, Storbritannia
Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

God mat, god service. Vært der to ganger denne uka og reservert bord en kveld til. Blir da gjort oppmerksom på at vi betalte 100 kuna for lite ved første besøk.....kan det bevises?? Har aldri opplevd lignende.På dette grunnlag er ikke Maliraj en restaurant jeg vil anbefale. Har vært der flere ganger for 2 år siden og opplever at restauranten ikke er som før.

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 2 august 2017 via mobile enheter

Vi har vært i okrug gornji 3 dager og spist 2 av de på Mali raj.Nydelig mat ,fantastisk service. Anbefaler alle å oppsøke Mali raj.I lkveld har de ordnet en pc slik at vi kan nyte mat og fotballkamp.Rosenborg -Celtic.Vi storkoser oss

Takk, Elisa T
Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

Går for å være øyas beste resturannt. Det kan godt hende det stemmer. Dessverre er ikke Okrug stedet for en gastronomisk opplevelse. Bestille pasta i trøffelsaus, og pastaen badet i trøffelsaus. God service.

Takk, Hanne R

Reisende som så på Mali Raj, så også på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du vært i Mali Raj? Del dine erfaringer!