“Meget god mat og lokale viner”
Anmeldelse av Restaurant Mali Raj

Restaurant Mali Raj
Vurdert som nr. 1 av 33 Restauranter i Okrug Gornji
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Her kan du bestille god kvalitetsmat og veldig gode lokale viner, også europeiske viner også. Betjening som er proffe og som snakker godt engelsk. Det kan være lurt med forhåndsbestilling plasser om man er flere enn to.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sverre S

Anmeldt 3. oktober 2018

Nok en gang er vi tilbake til vår venner her. Nydelig service og bestandig god mat. Dette er virkelig et sted som må besøkes. Her bør det bestilles bord da det ofte kan være fullt. Mange gode retter og hvis dere er i tvil snak med servitørene hva de anbefaler denne dagen. Spiser gjerne mange ganger her i løpet av vår ferie.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Kyrre F
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

God mat, god vin, god service, fin utsikt. Mye forskjellig på menyen. Biffen var veldig god. Anbefales. :)

Takk, Stine B
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Forretten med marinerte reker var fint presentert og smakte godt. Vi hadde deretter hver vår type biff, og begge var veldig møre.og saftige. Husets rødvin passet også godt sammen med biffen. Servicen var rask og hyggelig.

Takk, Sunshine405569
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

St.Peters fisken var nydeleg og det var pepperbiffen og. Gode, smakfulle kamskjell til forrett, det ostegratinerte var best. God vin og fantask service. Allerede bestilt bord før me reise heim att.

1  Takk, grourdali

Reisende som så på Restaurant Mali Raj, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Trogir, Split-Dalmatia County
Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du vært i Restaurant Mali Raj? Del dine erfaringer!