“Nydelig mat”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Det var fantastisk mat, både tunfisk og biff. Biff perfekt stekt og gode sauser Tunfisk tataki var veldig god med godt tilbehør. Vil nok være et stamsted når vi reiser til Okrug Gornji neste gang også .

Dato for besøk: september 2021
Takk, 928anitaa

Anmeldt 6. mars 2020

Her er en restaurant som det er ofte fult på å derigjen lurt å forhåndsbestille plass om man er flere en et par stk, maten er litt dyrere en nede langs stranda men det er det verdt i høyeste grad. En plass verd å prøve. Anbefaler noen av decbiffrettene de har..

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 173sverres
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Helt nydelig mat og raske er de og. Egen barnemeny og egen sigar menu. Skal tilbake imorgen, har lyst å smake på hele menyen. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, scrfcnr
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Dette må være den beste restauranten i Trogir, okrug. Kjempegod mat, og hyggelige servitører med utrolig god service.
Spiste både Tuna og blekksprut. Like godt alt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ann K
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Mali Raj har veldig god mat, og ypperlig service. Vi hadde fått anbefalt denne restauranten på forhånd, og hadde dermed store forventninger til restauranten. Vi hadde hørt at den var svært populær og bestilte derfor bord på forhånd.

Servitøren snakket også veldig bra engelsk, og var svært serviceinnstilt. Han anbefalte ulike retter og kjente vinkartet godt.

Noe dyrt måltid for 8 stk sammenlignet med andre restauranter i området, men virkelig verdt det. At restauranten har egen barnemeny til barna, og barnestol med bord var et stort pluss for oss.

Vil spesielt anbefale biffen med hvit trøffelsaus.

Veldig fin utsikt, men kan bli for varmt å spise utendørs når solen fortsatt er oppe.

Vi kommer gjerne igjen :)

Dato for besøk: august 2019
Takk, AdaB621

Reisende som så på Restaurant Mali Raj, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Trogir, Split-Dalmatia County
Okrug Gornji, Ciovo Island

Har du vært i Restaurant Mali Raj? Del dine erfaringer!