“Fantastisk mat og hyggelig personale”
Anmeldelse av Restaurang Bakgatan

Restaurang Bakgatan
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Vadstena
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Ble hyggelig tatt i mot av personalet i hyggelig lokale. Maten var helt nydelig. Til dessert spiste vi den beste Créme Brulé jeg noen gang har smakt. Kaffen var ordentlig varm og var perfekt. Vel verdt et besøk

Takk, L-ALeithe

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Restaurang Bakgatan, så også på

Vadstena, Östergötland
Vadstena, Östergötland

Har du vært i Restaurang Bakgatan? Del dine erfaringer!