Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreamsUSD 170
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Var her og spiste med kone og våre to gutter på 6 og 9 år. Nydelig forrett (tangsuppe) og begge hovedrettene (kveite og grillet tørrfisk). Barna var fornøyd med hamburger og pølse/pomfrites. Eneste som var litt skuffende var desserten, som det kanskje ikke var lagt like mye arbeid i. Uansett; absolutt verdt å ta turen!

Takk, RaynerH14
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Flott service. Reint og hyggelig betjening. En kort kjøretur til sentrum. Plassene har strøm og vann i nærheten. Minus for ikke oppmerka plasser og manglende serviceanlegg. En ny variant av tømmestasjon med et rør på veggen, men det funket forbausende godt!

Takk, Jacobsen78
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Her var jeg kun innom restauranten, men skjønner godt de som drar hit for å bo en liten stund. Helt nydelig og rett ved sjøen. Fantastisk. Trodde jeg var sulten, så gikk for både forrett og hovedrett når jeg var innom. Forretten var en tangsuppe med både fisk og skalldyr i, samt en krabbeklo du skulle få opp selv. Skadet meg i forsøket, så tror jeg skal holde meg unna det. God suppe, men tanget smakte bare salt. Ikke så stor kontrast til suppa. Hovedrett var tørrfisk med potetmos, balsamico, tomater, ertepure og bacon. Fantastisk godt! Er blitt så lei av torsk, så var godt med smak av tørrfisk til en forandring. Synd at man ikke klarte å spise opp alt, da man ble så mett. Dette var et deilig måltid! God service også.

1  Takk, 959mariaw
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Her var det fantastiskt fra sekundet vi parkerte bilen til vi reiste fra plassen. Var her kun 1 dag, sko ha vært mye lenger. Leide familie hytte som 3 soverom. Hyttene er rett ved sjøen og har alle utsikt mot sjøen og fantastiske fjell. Standarden på hyttene er heilt utrolig og er verdt pengene :) kan nesten stå på terrassen å fiske. Kom kl 17:45 på en søndag og de skulle stenge kjøkkenet for kvelden, men de som jobbet fikset noe mat til oss og gjorde den lange reisen hadde tatt verdt strevet :) maten og øla var fantastisk. Menneskene som jobber utrolig snille og dyktige i jobben sin. Kommer med glede til bake :)

2  Takk, Djruni
Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Helge turen ble lagt hit med en tilfeldighet. Flott tilrettelagt for bobil / caravan. Nært til fjorden og servicebygg. Tok turen til bryggen for å spise middag,flotte lokaler og nydelig middag.Baren har alle rettigheter.Prisnivået sto i stil til kvaliteten på maten og den var nydelig. Blir nok ikke mitt siste besøk til denne perlen.

Takk, 550oddarnes