“Verdt et besøk! ”

Vurdert som nr. 4 av 25 Restauranter i Plomari
God for: Vakker utsikt, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, nydelig service og nydelig utsikt. Deres stifado med lam er noe av det beste vi har smakt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, kjerstifos

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Dette er en koselig gresk restaurant. Veldig god service og hyggelig betjening. Maten smakte fortreffelig.
Flott beliggenhet med utsikt. Vi spiste middag her og kom også innom for å ta en drink. For oss den beste restauranten i gata.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Mammawahl
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten flere ganger under oppholdet vårt. Nydelig gresk mat og super service. Flott utsikt. Hyggelig restauranteier. Kan anbefales!

Takk, Unni S
Anmeldt 29. juli 2019

Vi spiste middag på Sunset flere ganger i løpet av oppholdet vårt og ble møtt av smilende og energiske mennesker hver eneste gang. Restauranten bærer preg av høy standard og har en utpreget hyggelig og hjemmekoselig atmosfære, med fine omgivelser og en veldig fin utsikt fra bordene.

Vi spiste mye ulik mat, og alt var like godt. Både biffen og moussakaen er muligens den beste jeg har smakt noe sted. De hadde et godt utvalg av vin, samt mange gode drinker. Restaurantsjefen, Dimitri ga oss gode anbefalinger og fortalte oss om råvarene de bruker og at alt er dyrket fra egen hage - dette er noe vi setter stor pris på og som er interessant når man besøker nye kulturer og smaker ny mat!

Sunset er uten tvil å anbefale!

1  Takk, Marcel_gy
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, har vært her flere ganger. Fornøyd hver gang. Hyggelig betjening,alle leverer god service.

Takk, 450monicah

Reisende som så på Sunset, så også på

Har du vært i Sunset? Del dine erfaringer!