“Anbefales!”

The Seven Seas Taverna
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Plomari
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, med et glimt i øyet, god mat i store porsjoner. Spiste her 2 kvelder og kan defineres som Plomari s beste restaurant

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, michellemU4597EV
Aligianis, Owner på The Seven Seas Taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2019

Always nice having great customers, hope to see you soon

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Spiste en deilig lunsj her. Den greske salaten og tzatsikien smakte fortreffelig. Vi var fire stk som bestilte forskjellige hovedretter. Alt var smakfullt.
Beliggenheten er veldig herlig. Ved vannet. Hyggelig betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Mammawahl
Anmeldt 4. august 2019

Vi har hatt to kvelder her de siste ukene og anbefaler det veldig. Ypperlig service, nydelig og variert mat og utrolig koselige omgivelser Vi kommer garantert igjen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Lykkeliten72
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Første kveld, vi bare gikk for vi stedet og det så korslig ut. Spiste grillet fisk med ris. Helt nydelig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, potteta
Anmeldt 16. juli 2019

Vi spiste her 3 av 7 kvelder. Meste av maten var upåklageligig, gresk salat og tzaziki er ett must å bestille her. Eneste som trekker ned var siste kvelden da vi besilte hummer, Usikker på om denne var fersk, da de brukte ca 50 min på å tilbrede retten. Da de andre rettene andre kveldene kom på under 20 minutter og smakte nydelig.

Alt i alt en meget bra restaurant, servicen er tipp topp og de kommer med anbefalinger til mat og vin. God tradisjonell gresk mat. Grunnet til ikke full pott er som sagt at hummeren var en skuffelse. Neste gang vi skal bestille hummer, ønsker vi å se den levende før den blir tilbredet.

Takk for oss. Ses neste år.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Ole M

Reisende som så på The Seven Seas Taverna, så også på

Har du vært i The Seven Seas Taverna? Del dine erfaringer!