Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Veldig vakker og reint hotel.
Forstår ikke hvorfor hotellet har fått så dårlig anmeldelse.
Vi var der med 4 familier og vi ble veldig fornøyd.
God mat, reint og fint, nydelig interiør. Veldig fin strand.
Barnevennlig.
En av de beste 5 stjernes hotellene vi har bod på.

Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, Leyla B
Burcu A, Yönetici på Aria Claros Beach & Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Kjære gjest!

Takk for din tilbakemelding. Din mening er veldig viktig for oss. Vi vil være glad hvis du besøker oss igjen.

Vennlig hilsen

Aria Claros Beach & Spa Resort

Anmeldt i går via mobile enheter

Opphold: november 2018, reiste som et par
BarisD120, Konuk İlişkileri Müdürü på Aria Claros Beach & Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Opphold: oktober 2018, reiste som et par
BarisD120, Konuk İlişkileri Müdürü på Aria Claros Beach & Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Opphold: oktober 2018, reiste som et par

Anmeldt 3 uker siden

• Opphold: oktober 2018, reiste som et par
BarisD120, Konuk İlişkileri Müdürü på Aria Claros Beach & Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden