“Tilfeldig hyggelig besøk!”
Anmeldelse av El Molino Moulin Breton

El Molino Moulin Breton
Vurdert som nr. 35 av 80 Restauranter i Miami Platja
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Vi var to familier på til sammen 10 personer og hadde glemt at det var søndag. Heldigvis gikk vi forbi El Milano. Bestilte pizza som var helt grei. Og kokken var meget oppmerksom og sørget for at alle barna fikk kjærlighet på pinne når de var ferdige med maten.

Dato for besøk: juli 2016

Anmeldt 8. oktober 2016

Dato for besøk: september 2016

Reisende som så på El Molino Moulin Breton, så også på

Miami Platja, Costa Daurada

Har du vært i El Molino Moulin Breton? Del dine erfaringer!