“Store forventninger og en dårlig matopplevelse”
Anmeldelse av Tapas Pata de Oro

Tapas Pata de Oro
Vurdert som nr. 9 av 73 Restauranter i Golf del Sur
Kjøkken: Spansk, Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Hadde store forventninger og ble møtt av en hyggelig betjening, men der stoppet det.
Maten var godt under gjennomsnittet. Vi bestilte 6 retter, derav 2 med reker. Rekene var "lake reker" smakløse og salte. Resten av rettene var godt under middels kvalitet på og forholdsvis smakløse.
Skal du på en tapas restaurant, gå ikke til denne

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 158olar

Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Har alltid god tapas og mye god vin. Men denne gangen prøvde vi A la carte. Det var utrolig godt. Vi er her minst en gang i uka når vi er her nede.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 69bentes
Anmeldt 14. juni 2016 via mobile enheter

Det var så som så. Det var hyggelige og koselige ansatte. Det skal sies at jeg klarte knapt å tenke Tapas før maten stod på bordet! Så maten kom utrolig fort. Både negativt og positivt; spareribs'n var noe seig, akkurat som at den var varmet en gang før, frisyren på noe annet var litt for bløt. Vi satt ute og på bordet vårt var det masse små kryp, vanskelig å si hva det bar, men noe uapetittelig.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Anine P
Anmeldt 10. mars 2015 via mobile enheter

God mat og kjapp service. Vi kom til nesten tom restaurant men det ble fort fullt og kelneren glemte å gi oss en drikkebestilling. Ellers helt topp! Vi skal tilbake. (Sørg for å se på dagens spesialiteter på kritt-tavlen.)

Takk, larsjemterud
Anmeldt 23. januar 2014

En perfekt restaurant med god mat, ferske råvarer, hyggelig betjening og ekte spansk musikk. Topp stemning!

Dato for besøk: januar 2014
Takk, Floy Darleen N

Reisende som så på Tapas Pata de Oro, så også på

Golf del Sur, San Miguel de Abona

Har du vært i Tapas Pata de Oro? Del dine erfaringer!