Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

En dag vi gikk bare for å spise middag på dette hotelet og blei veldig imponert av servise og mat. Da bestemte vi oss å flytte der for ei uke. Vi fikk utrulig fint, koselig leilighet i 7 etasje med den fløtte utsikten til havet. Terrasse var litt litten, men passer for to voksen og to barn, en på 11 år og en på 2,5 år. Der vi kunne nytte vår kveldene med live musikk. Leiligheten var lyst og fint, en litten stue og et stort soverom, med Tv på begge rommet. Soverommet med et stort garderobe og stort dobbeltseng ( god kvalitet). Barne hadde en behagelig såvesofa i stue, med to gode madrasser. Kjøkkenet var godt utstyrt med kvitevarer og med alt som trenger en familie for å lage mat. Renhold var ikke daglig, men veldig grundig. Hotellområde var veldig fint både for voksen og barn. Daglig trenning, zumba likte både barn. Barneklub for ungene. Ser fram å komme tilbake!:)

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 323olgah
Anmeldt 17. januar 2017

Fin leilighet, fint basseng område, bra restaurant på hotellet. Stor balkong med flott hav utsikt. Bra service. Vakre omgivelser, fint å gå tur i nærområdet. Barnevennlig. Det største minuset er for meg at det ikke er noen fin strand i nærheten.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Synnøve M
Anmeldt 31. august 2016

Fin leilighet med alle fasiliteter. Flott havutsikt fra stor balkong. Store flotte, komfortable senger. Noen spisesteder i umiddelbar nærhet i tillegg til restauranten på stedet. Bra service men synes at renhold kunne vært litt tidligere på dagen. Et fint resort i vakre omgivelser som passer veldig fint for barnefamilier.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Ingalill D
Anmeldt 28. desember 2013

Vi hadde et fantastisk fint opphold på dette hotellet i uke 48/49 2013. Ypperlig service i alle ledd. Smiler du smiler de (personalet).. Det virker alltid. Ny leilighet som ble holdt skinnende ren. Vi reiser mye og kommer gjerne tilbake. Takk til personale og management.

Romtips: Etasje 7 er perfekt
Dato for oppholdet: desember 2013
2  Takk, MortenEH
Anmeldt 1. februar 2012

Vi hadde ei uke på hotellet i januar. Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Hotellet ligger nær flyplassen, men vi ble alldri forstyrret av fly, når vi var på hotellet. Vi hadde rom på bakkeplan, ut mot skjøen. Mange solsenger like utenfor verandaen vår.
Vi hadde leid bil hele uken, så beliggenheten var ikke noe problem for oss, men det gikk også buss inn til byene like i nærheten av hotellet. Det var greie restauranter i gåavstand til hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2012
3  Takk, mariboene