Anmeldt 23. juli 2017

Godt hotell med positiv betjening. Rene rom som ble stelt hver dag. Frokosten var svært bra og baren i delvis uteområde på samme vis. Vi spiste ikke middag på hotellet men ser i ettertid at vi med fordel kunne gjort det. Et minus med hotellet er at "håndkle-mafiaen" fikk operere fritt på takterrassen. Det resulterte i at vi ikke fikk muligheten til å benytte dette flotte anlegget

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Fjordcruiser
Anmeldt 13. september 2016

Hadde 14 fantastiske dager på dette hotellet i sommer med full valuta for pengene. De ansatte var hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme, og alle som jobbet i restaurantene fikk oss til å føle oss som kongelige. Dette er det beste hotellet vi noen gang har bodd på, og vi kan ikke finne en eneste ting å utsette på noe. Restaurant Galdana i 4 etg. ble vår favoritt, med nydelig mat og et utvalg vi aldri har sett maken til. Både frokost og middag sto til terningkast seks! Rolig, rent, pent og velstelt over alt. Fine hotellrom med litt små altaner og en anelse vonde stoler, men havutsikten veide fint opp for det som ellers må betegnes som en bagatell. Sengene var gode å ligge i, ikke steinharde som de fleste sengene i Spania. Nydelig uteområde med utsikt over den fine stranden, gode solstoler og rent, varmt vann i begge bassengene. God lunsj som vi måtte vente litt lenge på, men selv en enkel sandwitch med chips ble et lite festmåltid ute ved bassenget. Treningrommet var stort og godt utstyrt med forskjellige treningsapparater. Rengjøringspersonalet var alltid på hils i gangene, smilende og effektive. Det var aldri noe å utsette på den daglige rengjøringen. Vi hadde et herlig opphold her, og vi vil anbefale hotellet til alle som vurderer å reise til vakre Cala Galdana.

Romtips: Et rom med havutsikt anbefales på det sterkeste, helst på fremsiden og gjerne litt høyt oppe!
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Lill-Aina J
Anmeldt 3. september 2015

flott hotell med fantastisk service og hyggelige samt hjelpsom personell.
flott bassengområdet og kort spasertur til stranden.
belligenheten er veldig bra med tanke på hyggelige spaserturer til nærliggende flotte strender.
rolig sted og det meste av underholdning (det meste bestående av live band som spiller coverlåter av kjente artister) på de forskjellige hotellene i området stopper kl 23.
et stykke unna de andre byene i Menorca bør derfor regne med å leie bil/scooter for å få med seg andre serverdigheter på Menorca som er verd å få med seg.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 677baard
Anmeldt 4. oktober 2014

Bra hotell med god service. Spaanlegg og baseng på hotellet. To spisesaler med godt utvalg som serverer frokost. Nær fantastisk badestrand. Fint sted for folk som først fremst er ute etter å slappe av i fredelige omgivelser.

Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, erlgj
HOTELAUDAX, Director General på Artiem Audax Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you very much for the positive feedback, and I am really happy you enjoyed your stay with us, I am so happy we met your expectations.

Best Regards,

Víctor Mayans
Manager

Anmeldt 13. oktober 2013

Et fortreffelig hotell for voksne par. Fantastisk mat og vennlig personale. Anbefales til alle som vil ha en rolig og avslappende ferie. Fantastisk badestrand med klart vann, idiellt for dykking , bading og ta seg rundt i kajakk. Flotte vandrestier for de som liker å gå, jogge eller sykle.

Dato for oppholdet: september 2013
1  Takk, Marit S