“Forferdelig”

Il Ponte Vecchio II
Vurdert som nr. 31 av 101 Restauranter i San Bartolome de Tirajana
Kjøkken: Bespisning
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom for kald drikke og is etter en vandring langs stranden. Stedet var utrolig fint og utsikten er fantastisk, så vi ble dratt inn. Vi ville ha en strawberry daquri og en is. Spurte servitøren, som forøverig ikke kunne engelsk nesten, om forskjellene på de forskjellig dessertene i menykartet, og nevnte vi ville ha is. Han sa bare at det var mer frukt på et par av dem og den siste var bare tre kuler med is. Vi ble fristet av den med masse jordbær.
Når det kom, var daqurien bare vann med hint av jordbær, og isen... det var en skål med krem og jordbær... kan trygt si vi ikke ble fornøyde. Og dette betalte vi nesten 20euro for. Ikke å anbefale.

Takk, Passenger50102217550

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

En helt grei restaurant med helt grei mat. Vi spiste biff og spareribs. Maten var OK, det samme var prisene, og servicen var god.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, triptripe
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

En pitstop på veien førte oss til denne restauranten. Greit lokale, strålende utsikt, men maten???
Lasagne ikke skikkelig varm, kyllingfileter som var knusk tørre!
Vin: den røde var ok, men utvannet og tynn rose - Blæ

Sorry dette holder ikke mål selv for en turistfelle

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 117arildd
Anmeldt 19. november 2016 via mobile enheter

Stakk en snar tur innom her på veien tilbake til Hotellet...Corona Blancha. Vi tok en pizza på deling. Helt greit. God service. Nydelig utsikt.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Marianne P
Anmeldt 22. mars 2016

Tok turen hit etter å ha sett et stort skilt et stykke unna restauranten. Vi ble tildelt et bord og fikk bestille ganske kjapt. Vi bestilte begge pasta carbonara, som var forferdelig sterk av pepper. Jeg fortalte dette til servitøren vår da han kom for å rydde vekk tallerkene våre (ja, vi var dumme nok til å spise pastaen uansett), men han svarte bare "ok" og brydde seg ikke mer om det. Tok lang tid før vi fikk kontakt med en annen servitør og fikk betale. Synes de ansatte er lite strukturerte i forhold til andre restauranter, og atmosfæren er ikke like koselig.

Anbefaler ikke denne restauranten om du ønsker å kose deg ute med middagen din.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, annsirin

Reisende som så på Il Ponte Vecchio II, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Il Ponte Vecchio II? Del dine erfaringer!