“Fantastisk mat, fantastisk utsikt!”
Anmeldelse av The Fishermans Inn

The Fishermans Inn
Vurdert som nr. 13 av 92 Restauranter i Puerto de Santiago
Kjøkken: Spansk
God for: Romantisk, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Hjemmelaget, enkel god mat på en verranda med utsikt mot solnedgang og vestkystens ville klipper. Reserver bord for å få best mulig utsikt. Solid restaurant med ferske råvarer og respekt for seg selv

Dato for besøk: februar 2017
Takk, NicolaiC46

Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Du må spise torsken de serverer her. Utrolig god mat, og et veldig hyggelig lite sted. Ikke et fancy sted, men genuint og ekte fiskerestaurant.
Egen feit og svart skipskatt har de også.
Etter maten kommer en flaske rom på bordet.
Vi bestilte torsk, som var ekstraordinært god. Kveiten var også bra.
Prøv den lokale hvitvinen.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, TerjeKarlsen
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

God mat, men ikke det lille ekstra, hverken når det gjelder mat eller service. Litt kaldt når vi satt der, dette kan selvsagt ha påvirket den totale opplevelsen.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Hilde A
Anmeldt 6. august 2016

Denne plassen må oppleves. Mat av ypperste klasse , spesielt fisk. Laget der og da. Med god hvitvin til så er det bare å sette seg tilbake nyte maten og utsikten. Ta med kontanter.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, EdmundN32
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Vi bestilte bord pr. telefon og ble møtt av en hyggelig stemme. Møtte opp kl.20:00 som avtalt og fikk et flott bord med utsikt. Bestilte hovedrett og dessert. Maten smakte deilig og vi hadde en kjempe hyggelig kveld. Uformell betjening med glimt i øyet.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Norw_Enjoy_life

Reisende som så på The Fishermans Inn, så også på

Los Gigantes, Tenerife

Los Gigantes, Tenerife

Har du vært i The Fishermans Inn? Del dine erfaringer!