“Billig og store porsjoner”
Anmeldelse av San Francisco

San Francisco
Vurdert som nr. 22 av 92 Restauranter i Puerto de Santiago
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Her får du store og rimelig porsjoner. Kvaliteten på maten er grei nok. Du blir helt sikkert mett, lammebogen var gigantisk.

Takk, GrandTour725569

Anmeldt 12. februar 2017 via mobile enheter

God mat - god service og veldig gode priser - og så tar de AMEX her - så dette er et sted vi absolutt kan anbefale - her varer feriebudsjettet mye lenger enn en del andre steder - men maten er like god.

Takk, Arvid L
Anmeldt 31. desember 2016 via mobile enheter

Vi bestilte bord dagen før siden vi hadde spist der en gang tidliger og var ganske fornøyd. Betalte 20 euro i depositum for bord. Ble en gedigen nedtur. Ved ankomst var bord ikke klargjort. Svært sen bestilling. Fikk ikke det som var bestilt. Svært lite mat. Ba om ketchup kom aldri. Bestilte mer øl kom aldri. La merke til at de forskjellsbehandlet folk. Når ikke opp til 1 stjerne. Styr unna restauranten. Vi kommer aldri dit mer selv om vi skal være 10 dager til.

Takk, Ove A
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Vi hadde 3 besøk på denne restauranten under vårt ukelange opphold i nærheten. 2 besøk var over middels, god mat , god service, og svært prisgunstig. Særlig lammeskulderen, som var langtids-stekt, er å anbefale. Alle kjøttrettene vi 4 spiste, får godkjent. Den tredje kvelden, gikk alt feil. Dårlig service, ventet på maten i 1og en halv time, og måltidet hadde mange mangler. Tydeligvis hadde de kanskje lokket inn for mange gjester og det hadde de ikke kapasitet til.

Takk, Anne A
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Spiste en sen lunsj her første dagen i ferien. Grei service ok ok mat for lunsj. Unik utsikt til solnedgangen over La Gomera.

Takk, Hilde A

Reisende som så på San Francisco, så også på

Acantilado de los Gigantes, Tenerife

Har du vært i San Francisco? Del dine erfaringer!