Anmeldt 3. mai 2017

Dette hotellet har en nydelig beliggenhet, fine rom, utmerket service og utvalg, god og variert mat og drikke. Hotellet ligger ett stykke unna flyplassen, så det tok ganske lang tid med buss (ca 2 timer), hadde vi visst dette hadde vi tatt taxi.
Men dette hotellet er verdt å besøke, og vi skal i alle fall tilbake en dag:)

Romtips: Be om utsikt mot havet, det er en fantastisk utsikt :)
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, vanjaef79
santiagorrpp, Director de Relaciones Públicas på Barcelo Santiago, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2017

Dear guest,

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló Santiago hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

Moreover we thank you for your wonderful comments on service which of course have been shared with the entire team. It is always a great source of motivation for our staff to hear that our guests appreciated their services and attention to detail.

Last but not least, it fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes.

Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Marta Chincho Gonzalez
Guest Experience Manager

Anmeldt 21. desember 2016

Fin beliggenhet på hotellet. Bra rom og nydelige uteområder. Frokosten er variert og meget god. Middagen er litt kjedelig med overkokte grønsaker. Kunne vært mer variasjon. Hotellpersonalet yter meget god service og er blide og hyggelige. Dette var vårt fjerde besøk på hotel Barcelo Santiago. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, 764karib
santiagorrpp, Director de Relaciones Públicas på Barcelo Santiago, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2016

Dear Guest,

Thank you very much for sharing with us your impressions about our Hotel.

We appreciate your kind words about our hotel, your feedback helps us to improve every day

Hope see you again at Barceló Santiago

Best regards and Merry Christmas,

Marta Chincho Gonzalez
Guest Experience Manager

Anmeldt 18. januar 2016 via mobile enheter

Hotellet har flott beliggenhet og utrolig fin utsikt til Los Gigantes. Gode senger og greie rom, men noen rom som vender mot byen er plaget av så mye støy fra barer at det ikke er mulig å sove. Rom mot Los Gigantes derimot er stiller og rolig med kun lyden av danning og nydelig utsikt. Maten er middels. Det som ikke er bra er at serviser og bestikk er langt fra rent.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, berito2015
Anmeldt 24. mars 2014

Dette hotellet er utdarert på rommene og det lukter kloakk og mugg over alt. Advarer mot å tilbringe ferien din her. Nydelig bassengområde men nytter lite når det stinker mugg ellers. Bestilte havutsikt og fikk rom helt nedres midt i en stein. Svært vanskelig å få byttet rom enda man hadde betalt ekstra. Dessuten langt til restauranter og shopping. Velg hotell nært poerto de Christianos. (Los americas)

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, loaghbflbf
Anmeldt 16. mars 2013

Dette hotellet ligger på en klippe svært nær havet og har en fantastisk utsikt over havet, samt til La Gomera og Klippene ved Los Gigantes. Hotellet er bygget rundt klippen på ulike nivåer som gjør at de fleste rom har havutsikt.
Hotellet er nok svært populært på grunn av den spektaktulære beliggenheten. Bodde på dette hotellet første uken i mars 2013. Innsjekk gikk greit og foretningsmessig. WiFi koster 25 Euro pr uke. Leie av safe 21 Euro pr uke. Hadde på forhånd sendt mail til hotellet med ønske om rom på solsiden av hotellet. Fikk ikke noe svar på denne. Ved ankomst fikk jeg opplyst at det var sol på den siden jeg hadde fått tildelt (rom 311). Dette var ikke tilfelle, rommet hadde bra utsikt mot havet og klippene i Los Gigates, men det var kaldt og ingen sol på min veranda. Svært rått og fuktig på rommet.
Hotellet bærer preg av stor slitasje og rommene har en standard som er kun tre stjerners. Spesielt badet var lite innbydene med kloakklukt og svært rått. Døren inn til hotellrommet var av tynnt materiale, gikk ikke helt i lås og en kunne høre hvert skritt av forbipasserende på svalgangen, dessuten klapret den, måtte legge mellom papirbiter for at det skulle bli roligere.
Hotellet lekker som en sil. De to første dagene av oppholdet var det et forrykende regnvær. Det var satt ut bøtter og kopper mange steder på hotellet for å ta opp regnvann som kom gjennom tak og sprekker. Deler av svalgangen var dekket med pressenning for å skjeme mot nedbør samt det var vann på gulvene i fellesarealer innendørs. Dårlig renhold på balkonger, hotellet ligger så nær havet at det fyker opp saltvann fra havet som legger seg på vinduer og stoler på verandaene. Vinduene ble forsøkt vasket, men var fortsatt grå av alt saltet. Dette var mye negativt men dette var min erfaring ved dette hotellet.

Ros til ansatte i spisesal, hadde halvpensjon, frokost og middagsbuffet. Virkelig bra service her,
kvaliteten på maten var svært bra.

Tredje dagen av oppholdet ble det godt vær og det var tid for å besøke hotellets flotte solterrasse med hele tre bassenger. Tok kotakt med en hyggelig badevakt som opplyste at vi kunne få låne badehåndkle hvis vi hentet kort i resepsjonen, badehånklær ble utlever i spaavdelingen som ligger på hotellets forside. Etter å stått i kø i resepsjonen i ca 15-20 min. ble det endelig min tur. Det var kun en person som var i resepsjponen. Jeg fikk da opplyst at jeg måtte betale 12 euro i depositum for å få et kort som ga meg muligheten til å låne et badehåndkle på hotellet. Uheldigvis hadde jeg ikke kontantanter med meg der og da, spurte pent om jeg kunne signere for beløpet eller betale med kort, men det var ikke mulig. De måtte ha et depositum kontant. Det var langt å gå til mitt rom for å hente penger og køen i resepsjonen var forsatt lang så jeg tok turen over gaten å kjøpe meg et badehåndkle og fikk løst problemet på den måten.

Romtips: Skal dere bo på dette hotellet bør det helst være oppholdsvær, anbefaler å ta med eget badehåndkle. De fleste rom har fin utsikt.
Dato for oppholdet: mars 2013
  • Reisetype: Reiste alene