Anmeldt 14. april 2019

Første gang på Dragos Del Sur. Veldig godt fornøyd. Meget sentralt, kort vei til alt. Fint å starte dagen med en god frokost. Bare en liten spasertur til La Arena stranda og flott å gå strandveien til Acala.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, EdmundN32
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

For sjette år på rad er vi på kanariske øyer og går turer. I år endte vi på Tenerife og Dragos del sur. Flott leilighetshotell. Vi vil ha leilighet for å kunne ha hver vårt soverom. Frokost inkludert og den er formidabel. Vi klarer ikke gå fra frokosten uten å ha spist litt for mye. Rent og pent. Trenger ikke skifte håndkle hver dag, men det blir gjort. Jeg rydder senga selv og da tar e seg ikke bryet med å bedre den. Absolutt et hotell å anbefale. Fin bassengbar, hyggelig personale.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Arnfinn V
Anmeldt 12. november 2018

Hadde en liten leilighet med havutsikt i 6. etasje. Passe størrelse for to. Ingen problemer under vårt opphold, grei rengjøring og fin betjening i frokostrestauranten som serverte grei frokost med flere valgmuligheter. Benyttet for øvrig ikke noen tjenester eller hjelp fra hotellet, men fint og rolig område. Vi spiste alle hovedmåltider ute med flere gode restauranter i nærheten. Ser andre har hatt problemer med ulike type insekter og kryp på hotellet, vi observerte ikke noe av dette og så ikke noe slik i leiligheten vår.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Da vi ankom hotellet og fikk sjekket inn så ble vi kjempe fornøyd med leiligheten. 2 soverom, kjøkken og utsikt over havet. Kjempe greit for en liten familie på 4. Vi hadde på forhånd bedt om en sprinkelseng og fikk svar om at det skulle være klart på rommet når vi ankom. Det hadde de ikke gjort og siden vi ankom sent på kvelden så passet det dårlig med en liten baby på 3 måneder. Fikk ordnet det etterhvert. Dagen etter sjekket vi kjøkkenet og var maur over alt, ikke særlig hygienisk med babymat og desinfeksjon av flasker. De skulle ordne det, men ble aldri gjort. Vårt andre barn klaget over rare lyder i skapet hennes og hun våknet flere ganger om natten og sa at insektene stirret på henne. Viste seg at vi hadde, som vi vet om og har drept, kakerlakker. Vi reiste hjem dagen før vi trengte å sjekke ut og min søster skulle overta leiligheten den dagen. Vi lot derfor diverse godteri, øl og drikke igjen i skapene som hun skulle få. Men da hun sjekket så var alt borte. Rengjøringsdamene hadde vært inne på rommet, uten å vaske og ikke fjernet den ene døde kakerlakken på gulvet, men de tok alt annet. Min søster klaget og det var først da hotellet ble truet med politi at manageren kom ut å unnskyldte seg.
Utrolig synd, dette hotellet var så fint og så mye potensial, men pga dyr og andre ting som ikke er nevnt her så vil jeg absolutt ikke anbefale det!! Arrogant holdning av hotell ledelsen.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Siw127
Anmeldt 17. februar 2014

Tilbragte jula på dette hotellet. Valgte dette da det i omtalen skulle være leilighet med to soverom. Dette stemte ikke. Det var ett soverom og en bitteliten sovealkove på 2 x 1,5 meter uten vindu. I tillegg var det dårlig renhold og gammel møkk rundt hele leiligheten. Første natt fikk jeg noen insektsbitt, som ved legebesøk etter hjemkomst viste seg å være fra vegglus. bitt og utslett over hele kroppen gjorde de påfølgende par månedene svært ubehagelige, og vi har måttet gjennomføre sanering hjemme.
Sa fra til turoperatør Apollo straks etter ankomst når det gjaldt rom og renhold, og fikk kompensasjon for skittent rom ved ankomst på 50 Euro. Ellers dårlig oppfølging.
Resepsjonen var heller ikke imøtekommende.
Vi hadde halvpensjon. Kostet ikke så mye, men maten var så dårlig at vi spiste ute.
Beliggende ved hovedvei, og derfor mye trafikkstøy.
Anbefaler ikke dette hotellet. Ferien ødelagt!

Dato for oppholdet: desember 2013
1  Takk, LivV269