“Topp klasse”

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Bursdagsmiddag i romjulen. Mat og service er på topp. Biffen er på topp og vi går hit for å nyte en fantastisk
middag hver gang vi er i området. Stengt i januar, slik vi forsto det.
Nyt opplevelsen.

Takk, Bente H

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vårt første besøk her med fantastisk biff. Kjapp bestilling og levering i et hyggelig miljø. Måtte sitte inne pga mange gjester, men det la ingen demper på opplevelsen. Har spist på flere restauranter i nærheten, men Victor Grill har førsteplassen nå.

Takk, Tore H
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord siden det ofte var fullt her. Fikk en fantastisk god biff. Perfekt stekt. Når man bestiller får man kun biff med litt enkle grønnsaker så husk å bestille tilbehøret utenom. Nydelig Argentinsk rødvin til gjorde dette besøket til en minneverdig opplevelse. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thomastJ4884FC
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Alltid en fornøyelse å spise hos Victor’s. Både biffer og tilbehør er perfekt tilberedt etter ditt ønske. Servicen er personlig og uformell. Må prøves!

Dato for besøk: april 2018
Takk, StianL501
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Nydelig mør biff med godt tilbehør. Vi kunne sitte og se mens kokken stekte biffen på en grill med åpne flammer. Dette Var koselig. Meget hyggelig og god betjening. Herlig atmosfære.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Camilla724

Reisende som så på Victor Grill, så også på

San Luis de Sabinillas, Manilva

Puerto de la Duquesa, Manilva
Manilva, Costa del Sol

Har du vært i Victor Grill? Del dine erfaringer!