“Meget bra 🤩”
Anmeldelse av Romeo's Bahia

Romeo's Bahia
Vurdert som nr. 20 av 162 Restauranter i Manilva
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Den absolutt beste chingurito’en i området Trivelig betjening og meget god mat. Observerer også at en del internasjonale fotballspillere velger dette stedet ⚽️

Takk, jan_tengesdal

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra strandbar med den beste pizzaen i området her. Autentiske bruschettaer og perfekt grillet tunfisk! Eierne Irina og Romeo tar varmt i mot alle. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Anne-Ki66
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig sted - super koselig betjening og nydelig mat. Flott strandrestaurant .kommer mer enn gjerne tilbake hit. Takk for besøket .

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Ingunirene
Anmeldt 9. mai 2016

Kjempefin beliggenhet på stranda med utmerket mat og en helt nydelig Sangeria og GT. Innehavere av baren driver også hotellet Villa Erina og utøver samme utsøkte service her.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, ketilval
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Med sin beliggenhet på stranda har Romeo's Bahia blitt vår favoritt her på Manilva Beach.
Trivelig vertskap som gir alt for at vi som gjester skal trives, og det gjør vi.
Gode fiskeretter, møre og gode biffer, god pasta og ikke minst en velsmakende pizzameny.
Er du på disse trakter ikke nøl med å stikke innom

Dato for besøk: august 2015
Takk, ketilg

Reisende som så på Romeo's Bahia, så også på

San Luis de Sabinillas, Manilva

Har du vært i Romeo's Bahia? Del dine erfaringer!