“Fantastisk opplevelse ”

Kjøkken: Moderne
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2016 via mobile enheter

Vi gikk for en 7 retters meny og det var en opplevelse. Mange nye og gode smaker. Kjøttet må vi sette en finger på. Det var ikke godt nok mørnet og ble dermed litt seigt. Ellers var det meget gode smaker. Fantastisk personale og meget god service. Kan anbefale denne perlen på det beste. Ligger litt gjemt i sidegaten med beskjeden fasade. Det endret seg når vi kom inn i lokale. Veldig bra. Prisen ligger en del over andre restauranter i område men, det var vært det. Må prøves.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Geir G

Anmeldt 21. november 2015 via mobile enheter

Seigt kjøtt, for mye salt. Restauranten er overpriset sammenlignet med andre spisesteder i området. Mulig kvaliteten har vært høyere tidligere, men her hadde vi noe å utsette på alle rettene.

Dato for besøk: november 2015
2  Takk, Halvard D
Anmeldt 30. mars 2015

Lite lokale med få bord - bestill på forhånd! Spennende mat med lokale råvarer og nye smaker. Dyrt, men godt!

Dato for besøk: mars 2015
Takk, Toril B
Anmeldt 2. januar 2015

Svært positivt overrasket over denne restauranten. Maten holder 2 stjerners nivå i Michelin guide, service er fantastisk og de gode lokale vinene er svært rimelig priset om man drikker glass for glass (5 euro). Lokalet er enkelt, men rent og lyst. Grand menu inneholdt mange høydepunkter, som due, hummer og syltet løk med parmesan. Fantastisk valuta for pengene

Dato for besøk: januar 2015
    • Atmosfære
1  Takk, Lpet2014
Anmeldt 19. desember 2013 via mobile enheter

El Rincon de Juan Carlos restaurante er en godt skjult perle i sentrum av Los Gigantes. Kvelden bød på flere kulinariske overraskelser og Grand Menu inneholdt gastronomiske utfoldelser som kom som perler på en snor. Alle de 11 rettene var en fryd for både øyet og for ganen og servitørene presenterte både mat og den godt passende drikken på en førsteklasses måte. Anbefaler alle reisende å finne denne ekstraordinære pærlen av en restaurant- som ligger godt tilbaketrukket og litt anonymt i Los Gigantes.

3  Takk, FrkFuru

Reisende som så på El Rincon de Juan Carlos, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Los Cristianos, Arona
Los Gigantes, Tenerife

Har du vært i El Rincon de Juan Carlos? Del dine erfaringer!