Anmeldt 8. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger aller øverst i en ganske bratt skråning med fantastisk utsikt over byen, havet og La Gomera. Stor terrasse med solsenger, bord og stoler. Rommene var store, men møblene litt slitne.
Nærområdet til hotellet var ganske kjedelig, så man må bevege seg ned bakkene til sentrum der det er mange hyggelige restauranter, blant annet La Pergola. Los Gigantes er et rolig og hyggelig område uten innpiskere.
Det er en italiensk restaurant rett bortenfor hotellet, Mama Lucia, med god mat og hyggelig betjening.
Hotellets basseng er relativt lite og tildels fullt. Man kan også bade i et saltvannsbasseng nede ved sjøen.
Betjeningen var veldig hyggelig. Veldig stille og rolig på hotellet om kveldene.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, 781knutk
Anmeldt 19. desember 2016

Tredje gangen vi besøker Royal Sun. Fruktfatet og velkomstvinen stod klar. Deilig å komme ut på disse flotte terrassene og nyte utsikten. Leiligheten var bra selv om noen savnet badekar . Noe ubehagelig støy fra sirkulasjonspumpa på bassenget var det som dro ned opplevelsen. Dette burde være kurant å fikse. Ellers er det jo gode turmuligheter og god mat mange steder. Tamara er en av vinnerne. La Pergola i front av Barcelo Santiago en annen. Og så hadde vi 2 supre måltider på den nye restauranten Aqua på hotellet. Anbefales. Her får du ikke salt og pepperbøsse på bordet. Smakene skal treffe , noe de også gjorde. Og VOSS vann fra nabobygda heime var jo også bra.

Romtips: Rom på Nordenden er å foretrekke hvis man ønsker ro.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, EdmundN32
Anmeldt 3. august 2016

Dette er andre gangen vi har bodd på Royal Sun , og vi er kjempefornøyd .Leiligheten har en standard som du sjelden finner med alt utstyr man kan ønske. Meget hyggelig personale . Utsikten fra terrassen må bare oppleves. God trim ned og opp fra sentrum for de som vil ha det . Ellers har hotellet gratis Taxi mange ganger om dagen. Veldig gode turmuligheter på merka turvei innover dalen til Tamaimo og Santiago del Teide. Ellers flott å gå langs stranda bortover. Mange gode restauranter i området. Rett og slett en topp ferie. Skal tilbake snart.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, EdmundN32
Anmeldt 20. april 2016 via mobile enheter

Vi hadde en flott uke på Royal Sun. Stor 2-roms leilighet med fullt utstyrt kjøkkenkrok, til og med oppvaskmaskin. Stort bad. Terrassen var fantastisk, med bord, 4 stoler og 2 solsenger. Utsikten et kapitel for seg selv, virkelig nydelig å se utover Atlanterhavet og mot La Gomera. Rengjøringen var grei nok. Det som skuffet var elendig wi-fi på rommet. Vi ba om rom med gode forhold, men det fikk vi ikke! Vi spiste på hotellet 2 ganger, ikke spesielt imponert over maten, og prisnivået var relativt høyt. Men alt i alt en flott uke på et flott hotell.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, TunsbergThorsen
Anmeldt 9. april 2016

Vi var to pensjonistpar som hadde en deilig ferie her i tre uker. Den fantastiske utsikten fra våre store balkonger var en nytelse, og leilighetene fungerte meget tilfredsstillende. Vi anbefaler gjerne hotellet, men bør gjøre oppmerksom på beliggenheten som passer best for "fjell-geiter". Det er lange og bratte bakker for gjester med gangbesvær. Det var imidlertid greit å rusle ned til havnen, og billig med taxi opp til hotellet.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner