“Den beste pizzaen i hele Norge!!! ”
Anmeldelse av Spiret - STENGT

Spiret
Beskrivelse: Spiret Spiseri er en folkelig kafe og restaurant i hjertet av Norsk Tindesenter. Her får du hyggelig service og god mat til en fornuftig pris. Inne- og uteservering med alle rettigheter. Kaker - Lunsj - Pizza - À la carte - Catering Lokalene passer for både små og store arrangement, i tillegg finnes et eget møterom med prosjektor. Har du noe å feire, eller skal du holde møte med bedriften? Kontakt oss gjerne for et skreddersydd tilbud.
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Vi kom innom av ren nysgjerrighet og endte opp med å sitte og spisse en himmelsk pizza. Den vi spiste het "dronninga " om jeg husker riktig og var helt fantastisk. Tusen takk for en så god smaksopplevelse!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, martarC5647NU

Anmeldt 2. august 2019

Helt grei mat uten å gi deg de store opplevelsene, uformelt og fin plass. Brun salat til biffsnadder som smakte godt foruten pose bearnaise.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, geiroal
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste vegetarburger (veldig god), biffsnadder med röstipoteter (veldig god), klippfisk med tomatsalat og röstipoteter (helt grei, men litt dyr ift hvor god den var) og vanlig cheeseburger (god). Alle rettene kom med salat, noe som er et stort pluss. Röstipotetene var veldig gode! Hyggelig uteservering og koselig personale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ElKaro
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi var tre i følget, og to av oss bestilte fiskesuppa. Den var tam på smak, noen av blåskjellene var direkte dårlige, andre var fulle av sand. Vi forsøkte å gi tilbakemelding om dette, men fikk lite gehør. Tredjemann som spiste Tindeburger var mer fornøyd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sigrid Slettbak... J
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

For dyr mat i forhold til kvaliteten på maten. Vi bestilte fiskesuppe og den var ikke god, med en rar konsistens og bismak. De som bestilte Tindeburger og kyllingsalat var mer fornøyd. Lang kø foran kassen, men vi forhåndsbestilte og fikk maten med en gang.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, AMH-golfi

Reisende som så på Spiret, så også på