“Dårlig matopplevelse”
Anmeldelse av Spiret - STENGT

Spiret
Beskrivelse: Spiret Spiseri er en folkelig kafe og restaurant i hjertet av Norsk Tindesenter. Her får du hyggelig service og god mat til en fornuftig pris. Inne- og uteservering med alle rettigheter. Kaker - Lunsj - Pizza - À la carte - Catering Lokalene passer for både små og store arrangement, i tillegg finnes et eget møterom med prosjektor. Har du noe å feire, eller skal du holde møte med bedriften? Kontakt oss gjerne for et skreddersydd tilbud.
Anmeldt 30. september 2020

Dette var en begredelig opplevelse. Bestilte pizza (dronningen) som en voksen og et barn skulle dele. Jeg har aldri sett så mye ost på en pizza før. Med mindre du elsker smelta ost, er dette på grensen til uspiselig. Verken voksen eller barn klarte å få dette ned. Burger (veggis og barne) var grei, men potetopplegget var så salt at det var vanskelig å spise. Potetene til barnemenyen var like salte, det er ikke OK.

Dato for besøk: september 2020
Takk, elinbeg

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Vi kom innom av ren nysgjerrighet og endte opp med å sitte og spisse en himmelsk pizza. Den vi spiste het "dronninga " om jeg husker riktig og var helt fantastisk. Tusen takk for en så god smaksopplevelse!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, martarC5647NU
Anmeldt 2. august 2019

Helt grei mat uten å gi deg de store opplevelsene, uformelt og fin plass. Brun salat til biffsnadder som smakte godt foruten pose bearnaise.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, geiroal
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste vegetarburger (veldig god), biffsnadder med röstipoteter (veldig god), klippfisk med tomatsalat og röstipoteter (helt grei, men litt dyr ift hvor god den var) og vanlig cheeseburger (god). Alle rettene kom med salat, noe som er et stort pluss. Röstipotetene var veldig gode! Hyggelig uteservering og koselig personale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ElKaro
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi var tre i følget, og to av oss bestilte fiskesuppa. Den var tam på smak, noen av blåskjellene var direkte dårlige, andre var fulle av sand. Vi forsøkte å gi tilbakemelding om dette, men fikk lite gehør. Tredjemann som spiste Tindeburger var mer fornøyd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sigrid Slettbak... J

Reisende som så på Spiret, så også på