“Veldig god mat! ”
Anmeldelse av Bakgården Thai

Bakgården Thai
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Vi er en Thai restaurant som bruker tradisjonelle oppskrifter i vår matlaging. All mat blir tilberedt av thailandske kokker som har lært kokekunsten av sine mødre gjennom generasjoner.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, så selv om det tok litt tid i den travleste tiden på kvelden, var det vel verdt å vente på!

1  Takk, Storbydigger

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Den råeste thai maten jeg har spist Spiste en Tom kha gai med scampi, og bestilte en sterk utgave. Den var sterk, uten å ødelegge smaksopplevelsen. fantastiske smaker med førsteklasses råvarer. Hyggelig betjening.

2  Takk, 966maritk
Anmeldt 6. oktober 2019

Koselig restaurant i en bakgate i sentrum av Åndalsnes. Hyggelig betjening og god mat. Vi fikk mye mat og ble god og mett. Var heller ikke så dyr. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Marianne72768
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Utrolig god og ekte mat. Passe porsjoner med masse god smak. Her får du en skikkelig god matopplevelse.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Ikke så enkel å finne, da den ligger i bakgården som navnet tilsier.
Stemningen og lokalene var fine, maten kjempe god og prisen middels.

ANBEFALER!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Katrine U

Reisende som så på Bakgården Thai, så også på

Har du vært i Bakgården Thai? Del dine erfaringer!