“God mat”
Anmeldelse av Bakgården Thai

Bakgården Thai
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Vi er en Thai restaurant som bruker tradisjonelle oppskrifter i vår matlaging. All mat blir tilberedt av thailandske kokker som har lært kokekunsten av sine mødre gjennom generasjoner.
Anmeldt 17. juli 2020

Maten var kjempegod, store porsjoner og ganske så rask servering.
Eneste som trekker ned er at man ble stående en stund i døra, mens servitørene så vi sto der uten at de sa noe til oss.
Fikk etterhvert bord og da ble det kun +poeng

1  Takk, Hilde A

Anmeldt 17. juli 2020

Gikk innom for en sen lunsj og ble stående først i køen for å få tildelt bord. To stk fra betjeningen gikk frem og tilbake rett fremfor skotuppen våres og tok bestillinger mens de tidvis gikk bak bardisken og serverte ut drikkevarer uten i det hele tatt å vise tegn til å se oss I HELE TJUE MINUTTER. Etter å ha vurdert gå fra stedet fikk vi til slutt tildelt et bord. Mat og drikkebestillingen lot vente på seg ytterligere TJUE MINUTTER. Da var det bare vente på maten... Vi ble sittende i 70 MINUTTER før en fra betjeningen kommer frem og sier de har servert maten vår til feil bord og vi blir bedt om å vente i 10 MINUTTER TIL. Folkens, styr unna dette stedet om dere ønsker god service og mat innen rimelighetens grenser. I tillegg skal det sies vi også var nødt til å betale full pris.

Takk, mariannev895
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, så selv om det tok litt tid i den travleste tiden på kvelden, var det vel verdt å vente på!

1  Takk, Storbydigger
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Den råeste thai maten jeg har spist Spiste en Tom kha gai med scampi, og bestilte en sterk utgave. Den var sterk, uten å ødelegge smaksopplevelsen. fantastiske smaker med førsteklasses råvarer. Hyggelig betjening.

2  Takk, 966maritk
Anmeldt 6. oktober 2019

Koselig restaurant i en bakgate i sentrum av Åndalsnes. Hyggelig betjening og god mat. Vi fikk mye mat og ble god og mett. Var heller ikke så dyr. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Marianne72768

Reisende som så på Bakgården Thai, så også på

Har du vært i Bakgården Thai? Del dine erfaringer!