“Sur betjening”
Anmeldelse av Bakgården Thai

Bakgården Thai
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Vi er en Thai restaurant som bruker tradisjonelle oppskrifter i vår matlaging. All mat blir tilberedt av thailandske kokker som har lært kokekunsten av sine mødre gjennom generasjoner.
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Så ikke servitrisen smile én eneste gang iløpet av besøket. Å føle seg så lite velkommen satte en stor demper på opplevelsen.

Takk, Matinteressert1

1923 av 140 anmeldelser

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Svært smakfull og god mat. Det var kort ventetid på bestilling og servering. Hyggelig betjening. Luftig og skjermet uteavdeling. Anbefales sterkt!!

1  Takk, Go58855819657
Anmeldt 4. juli 2021

lokalene ligger sjarmerende til, Lokalen er flotte og toalettene var rene og fine.
Maten var smakløs. I rettene var grønnsakene overkokte, Kylling kjøttet var ok med oksekjøttet var tørt og seigt. Servicen var ok, Men ingen spurte om maten smakte.

Takk, Kongenavmat
Anmeldt 23. juni 2021

Flott lokale og fine folk på jobb. Åndalsnes beste restaurant? Vi tror det - og vi kommer garantert tilbake!

2  Takk, kristineuh
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Meget god mat!!! Hyggelig service, blide og fornøyde! Et sted man absolutt anbefale! Til de som ikke liker dette stedet kan jeg bare si: Bizzaro, Futtegrisen!!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, espenj633

Reisende som så på Bakgården Thai, så også på

Har du vært i Bakgården Thai? Del dine erfaringer!